rdumee

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Experia Z3 - Simkaart niet voorzien van MM #2

Vorige week heb ik mijn abo verlengd en geupgrade naar Red Essential.
Afgelopen weekend kreeg ik mijn Sony Experia Z3 binnen met een nieuwe nano simkaart.
Na het aanzetten van het toestel kreeg ik meteen de melding 'Simkaart niet voorzien van MM #2'.
Ik heb wat gezocht op google en volgens de meeste berichten is de simkaart dan nog niet geactiveerd.
Ik heb nu via de website geprobeerd mijn simkaart te activeren (dit zou een uurtje moeten duren), zonder resultaat. Ik heb het ook via het speciale telefoonnummer (0800-1258) geprobeerd. Dit zou ook een uurtje moeten duren, echter dit had ook niet het gewenste resultaat.

Beste Vodafone, ik zou nu toch wel graag van mijn nieuwe toestel willen genieten en dan niet alleen ernaar kijken, maar ook daadwerkelijk kunnen gebruiken.
Hoe nu verder?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @rdumee ,

Ik adviseer ik je toch nog even aan contact op te nemen via en medewerker zoals via de chat. Omdat je nog geen Vodafone abonnement hebt gaat bellen lastig naar 1201.
www.vodafone.nl/support/contact om alle kanalen te overzien hoe je contact op kunt nemen!

Bekijk in context

4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @rdumee ,

Ik adviseer ik je toch nog even aan contact op te nemen via en medewerker zoals via de chat. Omdat je nog geen Vodafone abonnement hebt gaat bellen lastig naar 1201.
www.vodafone.nl/support/contact om alle kanalen te overzien hoe je contact op kunt nemen!
thegoeroe

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem. Vanmiddag in de Vodafone winkel mijn simkaart omgeruild. Daar is hij ook geactiveerd. Ik zou na 2 uur online moeten zijn, maar nog steeds niets helaas 😞
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Helaas kunnen we je met dit probleem niet helpen via het Forum. Neem hiervoor even contact op met onze klantenservice. Ik sluit hierbij dit topic
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic verplaatst naar het archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic