Wlpeters78

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Emigratie

Hoi,

Ik heb een jaar geleden als trouwe klant voor de zoveelste keer mijn abonnement verlengd bij Vodafone.
Nu ga ik in September emigreren, voor zowel werk als privé.

Wanneer ik de klantenservice bel krijg ik echter te horen dat de enige 2 opties zijn:
+ mijn laatste jaar in 1 keer afkopen
+ het laatste jaar door laten lopen
In principe is het beide de zelfde 'oplossing', slechts met andere loopduur.

Dit verrast mij bijzonder. Zoveel bedrijven en instanties verschaffen een gebruiker de mogelijkheid onder bijzondere omstandigheden het contract vroegtijdig te beeindigen, echter Vodafone heeft hier geen kaas van gegeten.

Ik ben meer dan bereid mijn toestel af te betalen, of een overstap te maken naar Vodafone Hongarije.
Je zou denken dat je klantenhistorie je enigzins wat flexibiliteit verschaft maar helaas, dit is niet het geval.

Waarom is het niet mogelijk binnen de zelfde organisatie je abo te wijzigen bij emigratie?
Binnen NL kan je aanpassen naar hartelust, maar wanneer je de grens over gaat houdt het op?
Waarom kan er bij andere mobiele providers wél je toestel afbetaald worden en vroegtijdig je abo annuleren in bijzondere gevallen?

Ik ben teleurgesteld en enigzins gefrustreerd.
Dat je reeds jarenlang trouwe klant bent en nooit een klacht hebt gehad, en netjes alles hebt betaald, maar er wederzijds 0 bewegingsruimte bestaat wanneer er belangrijke levenskeuzes worden gemaakt.

Er moet toch zeker wel iets mogelijk zijn mensen?
Het kan toch niet zó verschillend zijn van jullie concurrenten?
1 Reactie 1
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Wlpeters78

Wat je ook nog kunt doen is het abonnement overzetten naar iemand anders. Deze persoon neemt dan jouw nummer en abonnement over.
Vergeet niet dat Vodafone Hongarije los staat van Vodafone Nederland. Dit zijn 2 aparte bedrijven wat wel weer samen bij Vodafone group horen. Maar dit is ook de redeb waardoor het niet kan.
Helaas zijn dit de enige 3 opties waarvan ik vanaf weet die je kunt toepassen.
Iemand anders nog een optie?

Ik wens je in ieder geval een goede reis toe em een fijn verblijf in Hongarije.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic