VdVeer

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoon al 2 weken geblokeerd

Geachte vodafone/lezer

Na een sms gekregen te hebben van vodafone dat ik nog 3 dagen had om te betalen heb ik dat meteen gedaan,
Ik kan zien dat de betaling is binnen gekomen (via My Vodafone) Maar ik kan ondertussen nog steeds niet bellen en internetten etc, al een paar keer contact gehad met vodafone waar ze beweerden dat het 5 werkdagen kon duren en de betaling inderdaad wel was aangekomen.
Ondertussen zijn we meer dan 2 weken verder en kan ik mijn telefoon nog steeds niet gebruiken.

Ik probeer elke dag contact op te nemen met vodafone maar elke keer krijg ik te horen dat het extreem druk is en ik later moet terug bellen, bij deze word de verbinding automatisch verbroken.
45 cent per gesprek X 20 keer proberen op een dag...

Ook ben ik al een paar keer naar de vodafone winkel geweest, daar krijg ik een nummer van ze mee. ook daar is het extreem druk en word de verbinding verbroken.


Ik kan mijn toestel al 2 weken niet gebruiken om onbekende reden en kan geen contact met vodafone krijgen.
Vraag me af of ik deze 2 weken dat ik mijn telefoon niet kan gebruiken ook moet betalen.

Met (nog)vriendelijke groet,

Wietze
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Ai dit is behoorlijk vervelend als ik het zo lees VdVeer
Echter vanuit hier kan ik daar niks in betekenen omdat ik niet vanuit hier in de systemen van Vodafone kan. De blokkade moet verwijderd worden bij u. Ik raad u anders aan om de chat eens te proberen of op een later tijdstip in te bellen. Ik moet wel zeggen dat het de laatste tijd vrij druk is bij deze afdeling.
Ik hoop voor u dat het snel geregeld is.
VdVeer
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De chat werkt helaas nooit, Of hij is "offline" en zijn de techneuten er mee bezig, of er blijft gewoon "laden" bij staan.

Met vriendelijke groet.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic