hans_van_b

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement afkopen lukt niet

Hallo,

Op 23 juni heb ik een formulier opgestuurd om het abonnement van mij en mijn vrouw per 13 augustus af te kopen. Op de site staat dat je dan binnen enkele werkdagen bericht krijgt. Afijn, op 1, 7 en 13 juli heb ik hierover gebeld en het is nog steeds niet geregeld. Op 13 juli zij men me, na 3 medewerkers gesproken te hebben en meer dan een half uur aan de lijn, dat het geregeld zou zijn maar ik heb nog steeds geen bevestiging en op mijn Vodafone staat nog steeds de verkeerde einddatum. Op een klachtenformulier (ingestuurd 13 juli) heb ik geen enkele reactie gekregen. Vandaag ook contact via Facebook geprobeerd: geen reactie. Via Kassa: geen reactie. Nu dus maar via dit forum: is er iemand bij Vodafone die me hierbij echt kan helpen?
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Hey hans_van_b

Een contract afkopen gaat via de afdeling Loyalty.
Vanuit hier kunnen we je daarbij niet verder helpen omdat wij (medewerkers) vanuit hier niet in de systemen van Vodafone kunnen omdat hier geen privacy gevoelige gegevens gedeeld worden.
Als je een klacht hebt ingedient dan krijg je ongeveer binnen 10 dagen een reactie.
Ik hoop voor je dat het snel is afgehandeld

hans_van_b
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maar waarom staat dan op de site (zowel bij afkoop als bij klacht): "binnen enkele werkdagen krijg je een reactie"?
Enkele werkdagen is toch echt niet hetzelfde als 10?

En: ik wil erg graag per 13 augustus overstappen naar een andere provider. Gaat dat nu nog wel lukken? Daar is het allemaal om begonnen.
Anonymous
Niet van toepassing
Durf ik je verder niet te zeggen. Ikzelf ben van de smartphone crew en wij doen verder niks betreft opzeggingen. Het is puur dat ik kleine details ervan weet. Je dient hier echt voor bij de klantenservice te zijn.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@hans_van_b,

Ik hoop dat je inmiddels iemand hebt gesproken hierover. Het is de afgelopen tijd via alle klantenservice kanalen erg druk, vandaar dat het langer duurt voordat je een antwoord krijgt. Via het Forum kunnen we je helaas niet helpen. Het Forum is voor en door klanten en andere forumgebruikers kunnen je hier geen antwoord op geven. Ik zal het topic nu dan ook sluiten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaats naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic