Ddal83

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Einddatum aanbieding?

28-01 mag ik gaan verlengen en nu heb ik uiteraard een leuke aanbieding gezien. Wil alleen weten of ik daar nog gebruik van kan maken over anderhalve week. Via twitter kon men mij dat niet vertellen.
Beetje raar dat een bedrijf geen einddatum van een aanbieding kan noemen?
Deze aanbieding gaat het over:
https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/telefoon/abonnement/sony-xperia-z3-black.shtml?&abonnement=red-e...

Hopelijk krijg ik hier wel een zekerheidje
Bij voorbaat dank!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hallo@Ddal83, Fijn om te horen dat je je abonnement bij ons wilt verlengen! Ik zou je graag willen vertellen of deze aanbieding volgende week nog beschikbaar is. Echter hebben wij deze informatie niet tot onze beschikking. Dit heeft met verschillende factoren te maken zoals concurrentie, hoe een actie verloopt etc. etc. In sommige gevallen is een actie wel voor een bepaalde tijd. Dan staat dit er echter duidelijk bij vermeldt.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hallo@Ddal83, Fijn om te horen dat je je abonnement bij ons wilt verlengen! Ik zou je graag willen vertellen of deze aanbieding volgende week nog beschikbaar is. Echter hebben wij deze informatie niet tot onze beschikking. Dit heeft met verschillende factoren te maken zoals concurrentie, hoe een actie verloopt etc. etc. In sommige gevallen is een actie wel voor een bepaalde tijd. Dan staat dit er echter duidelijk bij vermeldt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic