Azorius

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bestand met instellingen echt?

Ik zou graag een bevestiging willen van een legitieme medewerker van Vodafone dat mijn toegezonden bestand aan instellingen echt is en schoon van virussen.

Ik ontving vandaag het volgende:
We zien dat je toestel niet gebruiksklaar is voor internet en MMS. Zometeen ontvang je hiervoor de juiste instellingen. Om gebruik te maken van internet en MMS dien je deze instellingen te accepteren. Volg zorgvuldig de instructies op je toestel.

In een sms erna kreeg ik het volgende:
-ander nummer namelijk 1501
-message size: 29KB
-expires: 13:19, 18 Jan

Graag zou ik er meer over willen weten, want ik vind dit er verdacht uit zien.

Vriendelijke groet,
Jimmy Azorius
3 Reacties 3
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi Jimmy, we sturen dit soort berichten wel. De beste manier om dit te achterhalen is door te kijken wie de afzender is. Is dit 1200? Dan is het sowieso afkomstig van Vodafone
Pelle-S

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hai,

Ik kreeg recent een SMS toegestuurd met dezelfde inhoud, alleen heb ik deze telefoon nu al ongeveer een jaar en mijn internet heeft altijd gewoon gewerkt. MMS heb ik nooit gebruikt en ben ik ook niet van plan te gebruiken. Waarom krijg ik dat toch een SMS dat mijn telefoon niet gebruiksklaar is voor internet?

Groet,

Pelle
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
In dat geval is de sms onnodig gestuurd. Je kunt deze dus als niet verzonden beschouwen. Bedankt voor de feedback in ieder geval.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic