Hoi,
Wat vervelend dat je het idee hebt dat je factuur niet klopt. Dat er nu juist een probleem is bij het inzien van je factuur, is echt toeval. Het is niet zo dat Vodafone je deze factuur niet wil laten zien 😉. Misschien dat het vandaag wel lukt, kijk daar nog even naar en anders proberen via My Vodafone in de app of op de website (weet niet op welke je nu hebt gekeken). Als het probleem blijft dan kan morgen iemand van Vodafone je wel helpen en mee kijken wat er nu aan de hand is.
Je factuur na opzeggen: Deze krijg je in de maand dat je abonnement eindigt, of een maand later. Op je laatste factuur kunnen eenmalige kosten staan, zoals een afkoopsom of een afbetaling van je toestel. Je betaalt een afkoopsom als je het abonnement eerder stopzet dan de einddatum van je contract. Op je laatste factuur staan ook de laatste abonnements- en gebruikskosten.
Bovenstaande staat op de website van Vodafone, misschien heb je nog iets aan deze extra informatie. Als je er niets aan hebt, wacht even tot maandag. Fijne zonnige zondag 😊