catherinewester

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

E-sim & Sim Only

Hallo, 

Zodra ik zoek op E-Sim bij Vodafone en vanuit die informatiepagina door klik naar de beschikbare abonnementen voor E-Sim zie ik als enige Sim Only abonnement Red Essential benoemd. Ik zou graag een Red Unlimited Sim Only abonnement af willen sluiten, kan dit dan ook als E-Sim?

Met vriendelijke groet, 
Cathérine

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Ooh dat is stom. 

Allereest; ik ga direct intern doorzetten dat deze optie wel moet worden toegevoegd. Het is nog wat nieuw. 

Ik denk dat de kortse klap nu inderdaad is om het met een normale SIM te bestellen en daarna direct de E-sim aan te vragen. Is dat oké voor jou? 🙂 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @catherinewesterhuis 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Beetje vreemd dat je niet kan kiezen voor een eSIM. Want op de website van Vodafone staat: Alle Vodafone abonnementen (met uitzondering van prepaid) ondersteunen eSIM.

Naar mijn weten is het dus gewoon met elk abonnement geldig. Je kan even wachten op iemand van Vodafone of anders bellen/chatten met de klantenservice

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @catherinewesterhuis . Welkom hier!

Ik zie de optie wel gewoon beschikbaar staan. Maar als het kan, wacht nog heel even met bestellen! Ik ga je een linkje sturen met een mooie aanbieding. Als je via dit linkje bestelt wordt het abonnement nog iets goedkoper ^^. En dat kan dan natuurlijk ook met e-sim. Laat je weten of het lukt?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Wow, dat is nog eens geweldig!
Ik denk dat de TS hier wel blij mee zal zijn 

catherinewester
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Lycke Vodafone : dank voor deze code. Dat is heel erg fijn. Ik probeer nu mijn bestelling rond te maken, maar zie dus tijdens de bestelling het volgende: Je krijgt bij je bestelling een 3-in-1 simkaart. Deze bevat een normale, een micro en een nano simkaart in één. Je drukt de simkaart die in jouw toestel past heel makkelijk uit de plastic kaart. Het versturen van deze nieuwe simkaart is gratis en wordt direct in je bestelling opgenomen. Wel zo makkelijk.

Ik kan nergens de optie e-sim aanvinken oid. Hoe zorg ik ervoor dat dit daadwerkelijk een e-sim wordt i.p.v. een normale sim?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
catherinewesterhuis wrote:

k kan nergens de optie e-sim aanvinken oid. Hoe zorg ik ervoor dat dit daadwerkelijk een e-sim wordt i.p.v. een normale sim?

Ik weet niet of Lycke dit zo voor je kan aanpassen maar anders zou ik zeggen, bestel en ontvang een normale SIMkaart en als je deze binnen hebt, geactiveerd, vraag dan een eSIM aan. Het is misschien iets omslachtig maar zo kan het ook. Zou natuurlijk mooi zijn als het gelijk goed geregeld is, maar op deze manier kan het ook 

Anders moet Lycke je hier nog even helpen met een perfect antwoord 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Ooh dat is stom. 

Allereest; ik ga direct intern doorzetten dat deze optie wel moet worden toegevoegd. Het is nog wat nieuw. 

Ik denk dat de kortse klap nu inderdaad is om het met een normale SIM te bestellen en daarna direct de E-sim aan te vragen. Is dat oké voor jou? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic