Bij internetGebruik -zonder WiFi - met iPhone 7 kreeg ik zomaar melding “Pdp identiteit niet geaccepteerd”. Nooit eerder gehad. Hoe kan ik dat herstellen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Aanvankelijk niet gelukt. Bij vodafonewinkel in R perfect geholpen. Met dezelfde routing die ik ook geprobeerd had. De klantgerichte mevrouw had vervolgens een wonderlijk alternatief : wellicht is simkaart kapot. En dat was idd het geval. Alles werkt weer… Hulde!
Hoi @Hooz
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Vervelend maar snel zelf op te lossen. Je internet settings opnieuw invullen, APN en username/password onder instellingen->algemeen->netwerk->datanetwerk oid
De APN controleren doe je via Instellingen - Mobiele netwerk - Mobiele data netwerk.
Mocht er nog andere APN's staan, dan mag je deze verwijderen.
Tot slot is er nóg een handige optie bij iPhones: Je hebt namelijk de mogelijkheid om de netwerkinstellingen te resetten. Dan zou het kunnen dat alles weer netjes terug staat en dan hoef je het zelf niet in te vullen. Maar invullen kan ook 🙂
Gelukt, @Hooz ? 🙂
Aanvankelijk niet gelukt. Bij vodafonewinkel in R perfect geholpen. Met dezelfde routing die ik ook geprobeerd had. De klantgerichte mevrouw had vervolgens een wonderlijk alternatief : wellicht is simkaart kapot. En dat was idd het geval. Alles werkt weer… Hulde!
Het leven kan soms zo eenvoudig zijn…. Een defect SIMkaart
Fijn dat het weer werkt en veel plezier!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.