Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,416Oplossingen
  • 25.4KDiscussies
  • 73.3KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Ongelooflijke klantenservice-ervaring Alleen-lezen Opgelost

Ik was op reis in Indonesië en daar is mij onderstaand, bijna ongelooflijke verhaal overkomen. Ik heb geprobeerd deze klacht vanuit mijn vakantieadres te versturen maar dat lukte niet. (Ik moest scree...

SiebeObl door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wifi schakelt automatisch uit maar niet meer in. Samsung Galaxy S8 Alleen-lezen Opgelost

Ik heb vorige week de Android Pie update op mijn vodafone branded Galaxy S8 geïnstalleerd.Nu gaat telkens als ik thuis weg ga de wifi automatisch uit maar deze schakelt niet meer automatisch in als ik...

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Klant heeft z'n adres gegevens geplaatst.Willen jullie deze verwijderen, bedankt TopicGeplaatst door: Coupman45

Energieboy door Super Expert
  • 9737 Topics
  • 3070 Oplossingen
  • 2185 Likes

VoLTE op de Gigaset GS270+ Alleen-lezen Opgelost

sinds kort een nieuwe smartphone (Gigaset GS270+) welke in de statusbalk VoLTE liet zien.Nu is dat plotseling 4G.In de phone zie ik dat bij "Instellingen mobiel netwerk" het volgende (niet ge-hilight)...

rozeb005 door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Simkaart niet meer actief? Alleen-lezen Opgelost

Het probleem is als volgt:Sinds 4 dagen ben ik niet meer bereikbaar op mijn telefoon en kan ik alleen nog maar gebruik maken van noodoproepen. Inmiddels heb ik de volgende dingen gedaan:- Op dag 2 een...

Void door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Iwatch Alleen-lezen Opgelost

Hi I’m getting a iwatch 4 can I use it on Vodafone network or do I need to change to Telford to use it

Nummerbehoud vervroegen Alleen-lezen Opgelost

Ik heb gister bij Vodafone een abonnement besteld. Mijn nummer wordt pas over gezet op 28 juni. Ik vind dit veelste laat. Kan ik hier wat aan doen?Groetjes

Opzeggen abonnement Alleen-lezen Opgelost

In December heb ik mijn abonnement online opgezegd, en een bevestigingsmail ontvangen dat ik binnen 5 werkdagen bericht zou krijgen. Ik heb alleen nooit bericht ontvangen.. Nu heb ik voor de zekerheid...

Factuur en dataverdubbelaar klopt niet (Ziggo) Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone,Zojuist mijn eerste factuur bekeken en het bedrag waarvoor ik het contract ben aangegaan klopt niet. Is nu 22 EUR in plaats van de telefonisch afgesproken 17 EUR. Tevens heb ik nog stee...

SaraS. door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuw simkaart gebruiken nodig? Alleen-lezen Opgelost

Hallo ik heb mijn abbonement verlengd naar de L variant. Is het noodzakelijk om de nieuwe simkaart te gebruiken?? En wat doe ik met de oude simkaart??Groet Nancy

Puk code Alleen-lezen Opgelost

Heb essenetial red (special). Ziggo en Vofafone. Helaas kan ik nergens mijn puk code vinden in MyVodafone

Axis door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Aflosbewijs van de BKR-geregistreerde lening Alleen-lezen Opgelost

Hi,Ik dien een aflosbewijs van de bij BKR-geregistreerde lening aan te leveren. Het gaat om de uitstaande lening mbt mijn mobiele telefoonabbonement. Hoe gaat dat in zijn werk?Mvg,Jeroen Kerkhof

Vodafone TwinCard Alleen-lezen Opgelost

kann ik en Vodafone TwinCard vragen?

Geen internet Alleen-lezen Opgelost

Ik heb geen internet in NL na terug komst vakantie. Ik zie dat mijn roaming uitstaat en die kan niet worden aan gezet( tekst roaming in licht grijs).

Hophop door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

zeer slechte netwerk verbinding Alleen-lezen Opgelost

Hallo, ik woon in Landgraaf, aan de rand van Eygelshoven. Sinds enkele weken is deze verbinding zeer slecht , ik ontvang soms geen streepje, en soms maar een streepje. Dit heb ik alleen bij Vodafone. ...

Afran56 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Phone Medic and others Alleen-lezen Onopgelost

I suddenly get Vodafone text messages that I would use a PHONE MEDIC subscription. The costs are 5 euros per week. However, I didn't make this subscription at all and have not given permission for the...

Ekaterina door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verdachte telefoonnummers via Whatsapp Alleen-lezen Opgelost

Ik heb onlangs twee What,sApps ontvangen van verdachte nummers die ik meteen geblokkeerd heb.De nummers waren:1: van : +212 326018302 van + 236 76165241en gebeld door nr +374 94 296 751Ik hen g opgezo...

ARichard door Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 6 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen