Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes

E-mail over de betaling van je Netflix-abonnement

ForumCrew. Geef het bericht de titel “Netflix” en vermeld je mobiele nummer, e-mailadres en klantnummer. Hoe je een privébericht stuurt, vind je hier.

Heb je de e-mail niet gekregen, dan hoef je geen contact met ons op te nemen. Je kunt gewoon gebruik blijven maken van je Netflix-abonnement.

Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws over dit probleem, abonneer je dan op dit forumtopic. Als je dat doet krijg je een bericht zodra wij hier een update plaatsen. Je hoeft dan niet in te bellen bij onze klantenservice voor meer nieuws, want je bent gelijk op de hoogte zodra dat nieuws er is.

Update: Goed nieuws! Het probleem is opgelost.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Hallo allemaal,

Goed nieuws! Als je account ten onrechte afgesloten is, dan wordt deze zo snel mogelijk weer heraangesloten. Hierover word je ook nog per e-mail op de hoogte gesteld door Netflix. Voor meer informatie raad ik je aan de e-mail af te wachten, daar wordt alles in uitgelegd. Mocht je naar aanleiding van deze e-mail nog vragen hebben, staat ook daar beschreven waar je met deze vragen terecht kunt.

Bekijk in context

108 Reacties 108
Kitty_

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Privébericht verzonden
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Gaat Vodafone in toekomst ook Netflix aanbieden als On demand dienst bij VodafoneThuis?
TommyLF

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Heb reeds de gevraagde PM verstuurd.

Hierin alle gegevens doorgegeven, hopelijk wordt deze kwestie snel opgelost!
Ik weet niet hoe het bij andere gebruikers zit, maar ik heb via "My Vodafone" mijn rekeningen nagekeken,
maar kon hier na de 1e 6 maanden ook niet terugvinden dat ik via Vodafone betaal voor mijn netflix..
Het lijkt me dat deze kosten ook netjes op de factuur horen te staan.

Ik hoor dan ook graag hoe dit zit!

MvGr Thomas H.
Emsss

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hoe abonneer ik me op dit formtopic? Ik werk voor het eerst met dit..
TommyLF

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Naast de startpost zie je rechts bovenaan een dingetje dat zegt opties, als je daar op klikt kies je abboneren.

Suc6
Anonymous
Niet van toepassing
Hey TommyLF

Zie je op de rekeningen een bedrag van €8,99 terug komen op de facturen? Vaak wordt het als content op de factuur gezet.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Emsss

Naast het bericht van _Nadia_ zie je een pijltje naar beneden staan. Klik daarop en vervolgens abonneer op dit topic.
TommyLF

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
afgelopen maand is er aan overige content €17,98 afgeschreven dit kan duiden op 2x 8,99...
Dan wordt het kennelijk idd toch gewoon gefactureerd.

Nu maar hopen dat Vodafone snel de zaken oplost, anders ga ik zelf wel renewen en dan kan Vodafone het factureren van Netflix via hun vergeten! Immers dan heeft gewoon de klant zelf het in de hand, want zo schiet het immers ook niet op!
TommyLF

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Steven-

We wachten eerst wel ff af nog! Mag toch wel hopen dat eea binnen een week opgelost kan zijn. Dit lijkt me dan ook een redelijke termijn, ookal is het niet leuk.

Groet
Anonymous
Niet van toepassing
Houd ons op de hoogte zou ik zeggen TommyLF 🙂
Helaas is geduld een schone zaak.....:-)
iKlaas

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
enig idee hoelang dit gaat duren ?
Anonymous
Niet van toepassing
Hey iKlaas

Op dit moment durf ik niks te zeggen over hoe lang het gaat duren. Maybe dat _Nadia_ meer weet?
iKlaas

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
net contact gehad met netflix helpdesk, dit moet echt via vodafone geregeld worden, zij kunnen er niets mee, voor degenen die ook de gedachte hebben om netflix direct te bellen, dat heeft dus geen zin.
Anonymous
Niet van toepassing
We geven natuurlijk niet voor niets aan dat het of via hier of via de klantenservice dient te gaan iKlaas 😉
Ansie76

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
en wanneer wordt het opgelost?
zie niets verschijnen behalve dat mijn account nog in de wacht staat.

Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Ik heb nog geen nieuwe informatie over de oplostermijn. De gegevens die we hebben ontvangen liggen inmiddels op het bureau van onze knappe koppen die dit voor jullie aanpakken. Zij zijn er nu mee bezig. Zodra we meer weten horen jullie van ons.
TommyLF

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
AstridG

Hebben jullie enig idee hoeveel klanten van Vodafone hier de dupe van zijn? Ikzelf vind de respons alhier nogal erg mager, en toch zie ik op de facebookpagina genoeg klagers...
Dan heb ik nog een vraag, wat gaan jullie voor de gedupeerden nog doen? restitutie/compensatie...

Voor alsnog is voor mij de prio dat het opgelost wordt. want hoe lang duurt het voordat Netflix die renewal blijft hanteren...

Groet
Thomas.
Dylo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zojuist PB verzonden naar de crew !
Ansie76

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Aangezien er op 5 juni al een bericht was over moeilijkheden met het bedrag verwerken, lijkt het me geen recent probleem maar iets wat dus al meer dan een maand loopt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic