Energieboy wrote:
Hoi @Jft
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Een duo Sim is eigenlijk niet voor dit soort dingen gemaakt. Als je de duo simkaart in je iPad hebt gestoken en wilt gebruiken dan moet je je mobiel uitzetten. Dus de ene aan en de andere uit. Als je dan klaar bent met internet op je iPad, dan doe je daar de simkaart weer uit en zet je je simkaart in je mobiel weer aan. Let op, op je iPad kan je niet gebeld worden. Dus als je op je iPad bezig bent dan ben je telefonisch niet bereikbaar.
Wat jij wil is er wel maar dit is dan een multi simkaart. Multi Data Sim is een tweede simkaart op een abonnement. Zo kun je op meerdere apparaten internetten met hetzelfde abonnement. En houd je de kosten en gebruik van je mobiele dataverkeer overzichtelijk. Een extra simkaart kost € 5 per maand. Je kunt een Multi Data Sim aanvragen voor alle Red abonnementen, behalve voor Red Together en Red Together Extra.
Wat jij nu hebt is een duo simkaart:
Met Duo Sim ben je met twee verschillende telefoons op hetzelfde nummer bereikbaar zonder van simkaart te wisselen. Handig wanneer je een carkit gebruikt, of bijvoorbeeld voor in je tweede telefoon. En de kosten van beide simkaarten komen gewoon op dezelfde rekening.
Meer info is te vinden op deze pagina:
https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/multi-data-sim.shtml
ik moet een extra simkaart aanvragen, waar ik nog eens 5 EURO per maand moet betalen voor internet uit het zelfde bundel te halen?houd dit dan ook nog in dat de iPad ook over gaat als er een telefoontje binnen komt ? Ik snap niet waarom ik deze simkaart heb meegekregen gisteren . De bedoeling is dat ik op elk moment uit het zelfde abonnement de iPad Pro kan gebruiken ,
P.s waar moet ik het selecteren om aan te geven dat je een goed antwoordt hebt gegeven , ben er tevreden met je eerst antwoord hartelijke dank jeffrey.