Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Mijn aantal GB blijft op 160GB staan

Sinds 1 december blijft het gebruik van My Vodafone app op 160Gb staan. 
En online geeft die, via de browser, 159,95 GB aan. Je begrijpt wel, dit klopt niet 

De app al delete en opnieuw erop gezet, maar ook zonder resultaat. 
Is er storing op de My Vodafone Tegoed? Anders bij deze de melding dat het hier niet goed verloopt.
Uh ja, ook hier bij mij is wel eens een foutje te vinden 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hi @Energieboy 
Ik heb een onderzoek aangemaakt betreft het tegoed. Dit staat vermeld onder Case 9205872. In totaal is er nu 3,5GB verbruikt. De technische dienst zal hiermee aan de slag gaan en dit ook terugkoppelen naar je. Mijn excuses voor het ongemak! Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Energieboy 

Dat klinkt niet zoals het hoort te gaan.  Ik kijk graag met je mee hiervoor. Ik heb je een privébericht gestuurd.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hi @Energieboy 
Ik heb een onderzoek aangemaakt betreft het tegoed. Dit staat vermeld onder Case 9205872. In totaal is er nu 3,5GB verbruikt. De technische dienst zal hiermee aan de slag gaan en dit ook terugkoppelen naar je. Mijn excuses voor het ongemak! Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

 

Energieboy
Expert topicstarter
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Oke, dank je wel Steven.
Ik wacht het rustig af, komt vast wel weer in orde. Niet dat ik verlegen zit om aantal GB, heb er 160 en die gaan nooit op. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik zal voor nu het topic sluiten @Energieboy. Het onderzoek is aangemaakt. Mocht er nog wat zijn, dan hoor ik het graag.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic