Hoi @husa1979
Dit is een klanten helpen klanten Community en ik kan je met dit verhaal niet helpen. Kan je alleen zeggen dat wat ik lees ook niet echt professioneel is, maar ik ben niet bij het gesprek geweest, dus daar kan ik niet zoveel over oordelen. Afbetalingen en afschrijvingen is ook niet echt mijn ervaringsdeel en dit zou dan gecontroleerd moeten worden door een Vodafone Medewerker.
Om eerlijk te zijn snap ik ook de prijs van 17,- euro niet want zoals je zelf ook al hebt gezien is het abonnement 12,50 euro en voor 2 jaren 11,50 euro. Aangezien ik lees dat je met Vodafone niets meer te maken wilt hebben, neem ik aan dat je bent overgestapt naar een 1 jaar abonnement en niet 2 jaar? Maar het kan net zo goed zijn dat je met downgraden je huidige abonnement moet aanhouden van 1 of 2 jaren. Het is in ieder geval een verhaal dat zeker gecontroleerd mag worden en gelukkig zijn er Vodafone Community medewerkers online om je hiermee te helpen.
Wacht op zo’n medewerker, zodra die je topic heeft gezien zal die met je mee kijken. Waarschijnlijk vragen ze je nog wat per PM toe te zenden en dan kunnen ze voor je kijken wat er aan de hand is. Ik verwacht wel dat daar een goed antwoord uit komt. Jammer dat je zo’n slechte ervaring hebt met de klantenservice, dat kan de Vodafone Community medewerker ook gelijk oppakken en doorzetten naar de juiste afdeling. Dan kunnen ze daar ook weer aan werken!
Bedankt voor het melden, wacht op een medewerker en dan heb je zeker een uitleg.
Ondanks dat, toch nog een fijne vrijdag gewenst.