Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,156Oplossingen
  • 25KDiscussies
  • 71.2KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Alle topics

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

Vodafone Info door Community Developer
  • 298 Topics
  • 25 Oplossingen
  • 210 Likes

Opladen Huawei Mate 20 Lite Alleen-lezen Opgelost

Afgelopen vrijdag mijn nieuwe Huawei Mate 20 Lite ontvangen. Even aangehad, e.e.a. geïnstalleerd en weer uitgezet.Gisteren weer e.e.a. met mijn toestel gedaan.Moest ik 'm vanmorgen (eindelijk) opladen...

Matt69 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen internet via wifi Alleen-lezen Opgelost

Sinds 1 week kan ik thuisniet meer internetten via de wifi..en bij me familie waar ik ook normaal op de wifi zit , lukt het ook niet meer .. zou me foon samsung 6s edge het probleem kunnen zijn . Ook ...

Mobile hotspot werkt niet op Galaxy J7 2016 met dual sim Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een samsung galaxy J7 2016 met dual sim. slot 1 turkcell (prepaud) slot 2 vodafone (abonnement. Ik ben nu in Turkije.sim 1 is geschakeld mobiel net werk 2G sim 2 2G-3G-4G mobiel internet gaat v...

Emiel21 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Klant heeft plaatje met zijn 06 nummers erop geplaatst TopicGeplaatst door: henk1272

Energieboy door Super Expert
  • 9168 Topics
  • 2924 Oplossingen
  • 1991 Likes

Fijne Pakjes avond gewenst Alleen-lezen Onopgelost

Je bent op de Community van Vodafone online voor vragen of gewoon gekletsWant mondeling is tegenwoordig ouderwetsNatuurlijk wil jij je in dingen verdiepenZolang je het maar lekker kan typenDe Communit...

Energieboy door Super Expert
  • 9168 Topics
  • 2924 Oplossingen
  • 1991 Likes

Een sms word dubbel verekend Alleen-lezen Onopgelost

Waarom schrijft Vodafone voor een sms 2 keer 15 Cent af in hetzelfde moment? Heb een Screenshot maar weet niet hoe ik hem hier kan plaatsen.

Pokeflee door Gedreven Ontdekker
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

gestolen samsung s9 Alleen-lezen Onopgelost

Gisteren is op een event in de Heineke musical hall mijn telefoon gestolen.Ik heb vandaag direct aangiften gedaan en ik zal er voor zorgen dat mijn procesverbaal beland bij Vodafone.Mijn telefoon is n...

IJburg compleet geen bereik Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, jullie hebben compleet geen bereik op IJburg. 4G is er haast nooit te krijgen, bellen en smsen lukt zelfs niet, zelfs 2g en 3G is haast niet te bereiken. LOS DIT OP. En nee geen proble...

Nimac91 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen bereik in mijn huis (gewoon baksteen) Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan nog steeds niet bellen of gebeld worden in mijn huis en dat al sinds september 2017! Eerst dacht ik dat het opstart problemen worden van een nieuwe buurt etc. Daar ben ik van terug gekomen omda...

Rita747 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Simonly abonnement overdragen en nummer wijziging Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen, ik heb 3 maanden geleden "helaas" een simonly abonnement genomen bij vodafone maar nu wil ik deze stop zetten of overdragen naar mijn partner. Nou is mijn vraag of mijn partner haar numme...

Timmetje2 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

batterij opladen Alleen-lezen Onopgelost

Mijn batterij laad maar voor 58% op. Ik heb een samsung S5 en heb deze in juli nieuw aangeschaft.Wat is het probleem?

Henk2358 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Simkaart werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

Goedenavond,Vanavond ontving ik het bericht dat ik officieel als klant bij vodafone hoor. Kennelijk blokkeert hierdoor mijn huidige simkaart (waarschijnlijk door die overstap), nooit geweten dat dit z...

Iris_v door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

SMS ontvangen in Kaap Verdie en in Jamaica Alleen-lezen Opgelost

Als ik in KaapVerdie of Jamaica ben ontvang ik geen SMSjes. Na bij terugkeer in Nederland blijken die SMSjes nooit meer te achterhalen. Hoe kan ik dat voorkomen.

Niet verlengen? Alleen-lezen Onopgelost

Wat gebeurt er met het abonnement (Sim Only) als de einddatum gepasseerd is en ik niet heb verlengd?Loopt dan het oude abonnement gewoon door?Hoe zit het dan met de korting die op dat abonnement zit o...

overstappen Alleen-lezen Onopgelost

goedemorgenik wil graag overstappen naar jullie mijn contract loopt 8 maart 2019 af bij t-mobile wanneer kan ik dan nummerbehoud aanvragen bij jullie

kosten Babebay Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb vanochtend 2 sms berichten gekregen van een abonnement van Babebay a 5 euro per week. Via het forum begrepen dat ik mij moet afmelden via payinfo, dat heb ik gedaan. Maar ik heb mij nooit aange...

Storing Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal, Sinds gisteravond hebben we last van een landelijke 4G storing. De storing betreft alleen het 4G netwerk. We doen er op dit moment alles aan om dit op te lossen. Zodra we een update he...

Vodafone Info door Community Developer
  • 298 Topics
  • 25 Oplossingen
  • 210 Likes

Kosten databundels Alleen-lezen Onopgelost

Dit jaar was ik in Montenegro en daar kocht ik een 200GB prepaid SIM datakaart met 10 dagen geldigheid voor 9,95 Euro. 5ct per GB dus.Waarom is data in Nederland (en rest EU) zo exhorbitant duur? 20 E...

Ongewenst een betaalde dienst Alleen-lezen Onopgelost

Afgelopen maandag kreeg ik een sms van Vodafone dat ik mij zou hebben aangemeld voor een abbonement van 5 euro per week, zonder dat ik mijzelf uberhaupt heb aangemeld hiervoor. Direct (lees: binnen ee...

Vast op mobiel niet meer in te stellen? Alleen-lezen Onopgelost

Ik gebruik al jaren vast op mobiel, als zakelijk klant. nu is de doorschakeling eruit door een fout blijkbaar en wil ik het weer doorschakelen naar kantoor .... nergens meer te vinden hoe dat aangepas...

RubyRed door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen