admatts

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Doorlooptijd abonnement aanvraag

Wat is de doorlooptijd voor het aanvragen van een abonnement ? Mijn aanvraag heb 31-3 gedaan, maar hoor nu verder niets meer.

graag pm voor ordernr

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
admatts
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Zojuist met collega van je gesproken, Mira ? Middels klantennr en actief zetten van de order, kan deze aanvraag nu wel afgerond worden. Wat ik van haar begreep is dat de oude order van februari nu weer actief gezet is ivm nr portering. Nr is. per 31-3 vrijgegeven door oude provider.

simkaart wordt mij toegestuurd, dus zonder verdere berichtgeving kan deze als afgehandeld beschouwd worden. Ik dank je voor je hulp Cecilia.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @admatts 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Nou, normaal gezien zou je dan allang bericht gehad moeten hebben. 31 maart aanvragen en nu nog niets ontvangen, is wel heel vreemd. Of je moet nummerbehoud hebben aangevraagd vanaf een andere provider, dan zou het kunnen dat je nog moet wachten tot de tijd van omzetten. Maar dan nog zou je dan al bericht hebben ontvangen dat het allemaal in gang is gezet.

Misschien kan @Cecilia  van Vodafone je helpen? Wil je bij je profielinstellingen je gegevens invullen. Dit is alleen door de Vodafone medewerkers in te zien, en dan kan ze alvast voor je kijken. Of, dat kan natuurlijk ook, even contact opnemen met de klantenservice

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @admatts
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Hmm, dat is zeker bijzonder dat je nog niets hebt gehoord! Heb je wel een bevestiging van de bestelling ontvangen? Graag neem ik een kijkje voor je achter de schermen om de bestelling te controleren. Wil je daarvoor jouw gegevens invullen in je Vodafone Community profiel? 

admatts
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

 Zojuist gedaan, alvast bedankt !

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @admatts

Yes, hartelijk bedankt voor het invullen van jouw gegevens. Op het adres zie ik twee Vodafone abonnementen. Bij beide abonnementen zie ik inderdaad ook geen bestelling terug. De laatste bestelling(en) die zijn gedaan waren in 2017. Beide abonnementen zijn dan op dit moment ook verlengbaar. 

Aangezien er helemaal geen bestelling is terug te vinden en de abonnementen ook verlengbaar zijn wil ik je aanraden om de bestelling opnieuw te plaatsen. Ik heb zojuist naar het e-mailadres in je Community profiel een voucher gestuurd. Hiermee kun je ons aanbod bekijken en krijg je zelfs nog ietsjes extra korting bij een aanvraag. Mocht je beide abonnementen willen verlengen, stuur mij dan een privéberichtje en dan zorg ik dat je op een ander e-mailadres ook een voucher krijgt toegestuurd 🙂

admatts
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Cecilia, 

de orders van 2017 zijn van mijn vrouw en zoon. Ik heb reeds in februari en  op jullie verzoek , omdat dat het toen mis ging, nog een andere order geplaatst voor mijzelf met nummer behoud. Op 30-3-3021. Met order nr 332767891. Mi heeft het geen zin om nieuwe orders aan te vragen totdat het wel lukt. Deze order staat nog steeds open als ik in de link van die e-mail klik. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Gevonden @admatts. Het gaat om de aanvraag van een tweejarig Sim Only (Start M) abonnement. De bestelling van 31 maart staat op ''on hold'' vanwege de nummerportering. Als ik de nummerportering erbij pak dan zie ik de melding dat deze is geweigerd door je huidige provider. Kan het zijn dat je daar misschien nog een contract hebt lopen? 

Zo niet, dan wil ik je vragen om even contact op te nemen met mijn collega's van de afdeling verkoop via 0800-0560 (gratis). Zij hebben namelijk mogelijkheden om je bestelling aan te passen en te corrigeren. Deze heb ik helaas niet 😞 Houd je mij wel op de hoogte?

admatts
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Zojuist met collega van je gesproken, Mira ? Middels klantennr en actief zetten van de order, kan deze aanvraag nu wel afgerond worden. Wat ik van haar begreep is dat de oude order van februari nu weer actief gezet is ivm nr portering. Nr is. per 31-3 vrijgegeven door oude provider.

simkaart wordt mij toegestuurd, dus zonder verdere berichtgeving kan deze als afgehandeld beschouwd worden. Ik dank je voor je hulp Cecilia.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Jij bedankt voor deze terugkoppeling @admatts. Ik ben blij dat de aap uit de mouw is en jij snel gebruik kunt maken van je nieuwe Vodafone abonnement. Alvast veel (bel)plezier! Mochten we in de toekomst iets voor je kunnen betekenen, dan weet je ons te vinden. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic