Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,235Oplossingen
  • 1,679Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

NB IOT Starter kit Alleen-lezen Opgelost

Hi, I am interfacing the SARA R410M board. During the “Next Step” i uploaded the serial pass though code provided and instereted the Vodafone NL NB-IoT AT Commands. Pleases find attached the screensho...

cvella door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

gespreksgeschiedenis Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Waar kan ik een gesprek geschiedenis opvragen of terug vinden? En of ook sms berichten

Bundel 3 in 1 buiten EU Alleen-lezen Opgelost

Bij aankomst in Zuid-Afrika kreeg mijn vrouw een sms van Vodafone om gebruik te maken van de bundel 3 in 1 voor €5,-- Omdat zij alleen kan bellen en sms-en met haar ouderwetse telefoon is de bundel du...

samsung s20ultra Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag Ik wil mijn abonnement verlengen, Maar ik zit voorlopig in het buitenland is het ook mogelijk om de telefoon naar mijn buitenlandse adres te sturen

Storing bellen en data verbruik op ons netwerk. Alleen-lezen Onopgelost

Op dit moment kun je problemen ondervinden met het volgende: - Bellen en gebeld worden - Dropped calls - Het verbruik van data Er wordt hard gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen. Op dit moment...

Steven door Oud Community Moderator
  • 11416 Topics
  • 1742 Oplossingen
  • 2204 Likes

Apple onthult goedkope iPhone 9 op 31 maart Alleen-lezen Onopgelost

Zit jij nu te wachten op een betaalbare iPhone of wil je graag je iPhone SE vervangen, wacht dan tot na 31 maart want dan gaat Apple het nieuwe budgettoestel onthullen. Volgens de Duitse website iphon...

Energieboy door Super Expert
  • 10554 Topics
  • 3277 Oplossingen
  • 2516 Likes

Afleveren mobiel Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen Zojuist heb ik een nieuwe telefoon bij jullie besteld, ik ben alleen benieuwd wanneer deze geleverd wordt aangezien ik vanaf woensdag ochtend tot zondag as in Barcelona verblijf! Met vrien...

Molenaar door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

rekening Alleen-lezen Onopgelost

Bij mijn laatste telefooncontact, was er afgesproken dat mijn maandelijkse rekening op de 20ste van de maand zou worden afgeschreven ivm dat dan mijn uitkering binnenkomt ! Nu doen jullie het eerder ,...

Dataverbruik in land waar ik niet eens geweest ben!? Alleen-lezen Opgelost

Ik zie ineens 39,75 € kosten voor 6 MB data in NOR (Noorwegen?) in mijn rekening overzicht. En totale kosten van ~54 € (van datakosten waar informatie ontbreekt) Maar a) ik ben helemaal niet in Noorwe...

Djf door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Prepaid bundel Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een prepaid bundel. Voor €4,-- 100 bel minuten/sms per maand. Waar kan ik tussentijds zien wat ik verbruikt heb/nog over heb. Grtjs Marino

Lening zonder eenmalige bijbetaling Alleen-lezen Opgelost

Is er ook een abonnement verlening met toestel zonder eenmalig bijbetaling

Echt prepaid internet buiten EU ipv Blox? Alleen-lezen Opgelost

Ik mis bij Vodafone een echte prepaid internet mogelijkheid voor buiten de EU, welke ik bij andere providers wel zie. Vodafone heeft alleen Blox en die vervallen na het einde van de dag . Even 1 keer ...

ElROlo door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wijzigen abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Hoii ik heb mijn abo laten wijzigen van Red naar Red Togheter , kreeg vandaag na 5x te hebben gebeld eindelijk een bevestingingsmail dat het abonnement is omgezet , alleen zie ik dit niet terug in de ...

Aworld en H5Game Alleen-lezen Opgelost

Hoe is het mogelijk dat een minderjarig kind zomaar ongevraagd een duur betaalde dienst kan aflsuiten zonder dat hij op de hoogte is van wat hij heeft gedaan. Per toeval kom ik er achter dat er deze m...

Wettelijke garantie iPhone Alleen-lezen Opgelost

Dag, Ik heb een iPhone SE van nog geen 2 jaar oud. Volgens mij valt die nog onder de wettelijke garantie; je hebt recht op een deugdelijk product dat het bij normaal gebruik ten minste twee jaar goed ...

Jan1982 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

simkaart bestellen Alleen-lezen Onopgelost

Ik had problemen met mijn Ziggo aansluiting. Via de klantenservice daar werd dit probleem opgelost. Wel bood de medewerker mij aan om een simkaartje van Vodafone te bestellen voor 9 euro 1 jaar waarbi...

Harrie5100 door Gedreven Ontdekker
  • 17 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Sim kaart in nieuwe Iphone 11 werkt niet goed Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik heb een nieuwe Sim kaart nodig, de oude Iphone 7 Plus heb ik de Simkaart uitgehaald en en met moeite in de nieuwe Iphone 11 ingedaan, heel vaak heb ik geen verbinding of vindt geen kaart mel...

nummers blokkeren Alleen-lezen Opgelost

Deze nummers heb ik geblokkeerd ivm vermeende fraude. (De rood doorgehaalde is alleen een vervelende beller)

Paul29 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

wat is ims service Alleen-lezen Opgelost

Wat is ims service? Iets met bellen via de wifi. Betekend dat het dan via mijn internet abonnement gaat die ik thuis heb of via het internet abonnement heb van mijn mobiele telefoon?

Roely door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen