Update na 3 weken van het verlengen van mijn abonnementen.
Eindelijk kan ik in My Vodafone web het totale tegoed raadplegen.
Helaas werkt de app van My Vodafone nog steeds niet.
Het totale tegoed van het Red abonnement is nog steeds niet zichtbaar.
Vandaag kwam een verwarrende de rekening met o.a. € 25 eenmalige kosten?
Volgens de klantenservice zal dit nog gecrediteerd worden en wordt het verder uitgezocht.
Aan de medewerkers van de klantenservice ligt het niet, zij doen echt hun best.
Natuurlijk is het niet erg klantvriendelijk als je eerst een boodschap krijgt dat het extreem druk is en dat je via de website het meeste kunt regelen.
Helaas liep ik al meteen vast bij het wijzigen van mijn abonnementen.
Zie daarna maar door alle menu’s heen te komen om een medewerker aan de telefoon te krijgen.
Wat kan de oorzaak zijn van al deze strubbelingen? Incompetente managers?
Als de klantenservice het extreem druk heeft gaat er m.i. iets niet goed…….