SKJ wrote:
Ergens ook wel begrijpelijk.
Als je maandelijks zoveel data over hebt zou je je bundel moeten aanpassen.
En de kans dat Vodafone Ziggo steeds vaker belletjes krijgt om data terug te 'storten' omdat iemand een nullletje teveel heeft gedoneerd is er ook nog........
SKJ wrote:
Ergens ook wel begrijpelijk.
Als je maandelijks zoveel data over hebt zou je je bundel moeten aanpassen.
En de kans dat Vodafone Ziggo steeds vaker belletjes krijgt om data terug te 'storten' omdat iemand een nullletje teveel heeft gedoneerd is er ook nog........
Deze bundel is op advies van Vodafone en door de verdubbelaar ivm ook een Ziggo abo kan ik zelf er niets aan doen dat ik zoveel heb, ik ben al 20 jaar lid en heb nog nooit mijn abonnement aangepast maar Vodafone vergroot deze steeds. Het zou handig zijn als we zelf de Mb’s konden kiezen en dan 2x bevestigen dan moet het toch goed gaan ipv nu 10x klikken voor 50mb.