Pga90

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Doneren mb

Vanaf wanneer kan ik zelf kiezen hoeveel mb per keer kan doneren. Ik heb maandelijks iets van 5gb over wat ik graag zou willen doneren maar als ik dat per 50mb moet doen duurt dat veel te lang

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Pga90 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Er zijn meer mensen die dit hebben aangegeven aan Vodafone maar voorlopig zal deze het nog niet veranderen. Het is, zoals je zelf ook al zegt, best lastig om zoveel MB’s te doneren als je maar 50MB kan doneren per keer. Maar jammer genoeg is daar nog geen aanpassing voor in de planning. Het is wel goed dat je het hier nog even onder de aandacht brengt.

Een Vodafone medewerker zal het doorgeven aan de juiste afdeling en laten we hopen dat Vodafone deze optie een keer gaan aanbieden 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Pga90 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Er zijn meer mensen die dit hebben aangegeven aan Vodafone maar voorlopig zal deze het nog niet veranderen. Het is, zoals je zelf ook al zegt, best lastig om zoveel MB’s te doneren als je maar 50MB kan doneren per keer. Maar jammer genoeg is daar nog geen aanpassing voor in de planning. Het is wel goed dat je het hier nog even onder de aandacht brengt.

Een Vodafone medewerker zal het doorgeven aan de juiste afdeling en laten we hopen dat Vodafone deze optie een keer gaan aanbieden 

GiantR

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dus in feite ziet Vodafone liever niet dat je doneert …… slechte marketing op deze manier

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
GiantR wrote:

Dus in feite ziet Vodafone liever niet dat je doneert …… slechte marketing op deze manier

Geen idee wat ze liever wel, of niet willen. 
Maar voorlopig laten ze het zoals het is, wat ik eruit kan opmaken vanuit Vodafone. Wie weet, misschien ooit in de toekomst?

eeffiek

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Pga90 wrote:

Vanaf wanneer kan ik zelf kiezen hoeveel mb per keer kan doneren. Ik heb maandelijks iets van 5gb over wat ik graag zou willen doneren maar als ik dat per 50mb moet doen duurt dat veel te lang

Als jullie zoveel mogelijk gebruik willen maken van gratis Mb’s dan lijkt me het toch verstandig hier zsm een aanpassing op door te voeren want dit werkt alleen maar heel ontmoedigend al dat geklik voor 1x 50 mb en dan steeds terug te moeten naar het hoofdmenu. Is deze functie wel langs gebruikers testen gegaan want ik kan me niet voorstellen dat een gebruiker deze functie gebruikersvriendelijk vindt.

Ik heb gemiddeld per maand 30Gig over en dat zou betekenen dat ik 600x zou moeten doneren x 10 klikken….dat is dus niet te doen.

SKJ

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ergens ook wel begrijpelijk. 

Als je maandelijks zoveel data over hebt zou je je bundel moeten aanpassen. 

En de kans dat Vodafone Ziggo steeds vaker belletjes krijgt om data terug te 'storten' omdat iemand een nullletje teveel heeft gedoneerd is er ook nog........ 

eeffiek

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
SKJ wrote:

Ergens ook wel begrijpelijk. 

Als je maandelijks zoveel data over hebt zou je je bundel moeten aanpassen. 

En de kans dat Vodafone Ziggo steeds vaker belletjes krijgt om data terug te 'storten' omdat iemand een nullletje teveel heeft gedoneerd is er ook nog........ 

SKJ wrote:

Ergens ook wel begrijpelijk. 

Als je maandelijks zoveel data over hebt zou je je bundel moeten aanpassen. 

En de kans dat Vodafone Ziggo steeds vaker belletjes krijgt om data terug te 'storten' omdat iemand een nullletje teveel heeft gedoneerd is er ook nog........ 

Deze bundel is op advies van Vodafone en door de verdubbelaar ivm ook een Ziggo abo kan ik zelf er niets aan doen dat ik zoveel heb, ik ben al 20 jaar lid en heb nog nooit mijn abonnement aangepast maar Vodafone vergroot deze steeds. Het zou handig zijn als we zelf de Mb’s konden kiezen en dan 2x bevestigen dan moet het toch goed gaan ipv nu 10x klikken voor 50mb.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic