DianavanS89

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Documenten contract

Twee jaar geleden heb ik een abonnement afgesloten bij Vodafone. Nu twee jaar later pas geleden telefonisch een sim only afgesloten met een medewerker van Vodafone. Afgelopen zaterdag besloot ik per ongeluk dat mijn telefoon moest gaan zwemmen. Inboedelverzekering vandaag gebeld, zij vergoeden een bepaald bedrag. Hier werd wel bij gezegd dat ze de komende 3 weken kunnen komen controleren en dat ik dan bepaalde documenten moet hebben: een eventuele reparatiebon, het contract van het abonnement waarbij ik de telefoon heb gekocht en/of eventueel de kapotte telefoon. Ik dacht dat destijds bij de aankoop van de telefoon de documenten waren gemaild, maar ik kan in mijn mail nergens die documenten vinden. Wel die van 2 jaar ervoor. Hoe kan ik nog aan die documenten komen van mijn vorige abonnement?
2 Reacties 2
SMJ

Gedreven Meedenker
  • 68Posts
  • 8Oplossingen
  • 17Likes
Heb je je toestel toen online of in de winkel gekocht? Het aankoopbewijs kun je verkrijgen via of de winkel mits je het abonnement daar hebt afgesloten of via de chat, ze kunnen dan kijken of het eventueel nog terug te vinden is in het systeem. Mocht dit niet baten dan kun je altijd contact opnemen met de Status Order afdeling via 0800 0560!
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic