Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,240Oplossingen
  • 1,680Discussies
  • 76.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Meldingsbericht "grens over" uitzetten Alleen-lezen Onopgelost

Als ik de grens over ga krijg ik per sms bericht dat ik de grens over ga (van Nederland naar België). Hoe zet ik dat uit? Ik weet zelf ook wel dat ik de grens over ga. Vast bedankt.

Renerius door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen bevestiging email gehad Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb net online een prepaid sim besteld en betaald,krijg wel te zien dat de betaling is verwerkt maar, krijg geen email ter bevestiging van de bestelling.Hoe kan dit? -

Xlroms door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement van 2010 betaal ik nog steed.!!! Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, ik had een abonnement tot 2010 en ik betaal der nog steeds elke maand voor terwijl die niet meer geldig is.Hoe lossen we dit op.?

Johan2 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

4G werkt niet iPhone 5S Alleen-lezen Onopgelost

4G werkt niet op mijn iPhone 5S. Ik heb het juiste abonnement vanaf 7 december. Ook een nieuwe simkaart. APN staat goed en 4G staat aan in m'n toestel. Toch heb ik nog nergens 4G gehad en ik woon in e...

My Vodafone - kan niet inloggen Alleen-lezen Onopgelost

bij het proberen om in te loggen, krijg ik het volgende bericht:Server ErrorThis server has encountered an internal error which prevents it from fulfilling your request. The most likely cause is a mis...

Map voor foto's wijzigen op Vodafone Prime 6? Alleen-lezen Opgelost

Alle foto's en downloads die ik maak met mijn Vodafone Prime 6 komen op het telefoongeheugen terecht. Is het mogelijk om een map aan te maken op de SD kaart waar de foto's direct in geplaatst worden? ...

Soozy door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan vodafoon niet rekenen? Alleen-lezen Onopgelost

Zojuist heb ik mijn prepaid alarm nummer maar weer eens betaald. Dat alarm zou dan weer een heel jaar feilloos moeten werken. Maar helaas, vodafone meldt dat het tegoed slechts 365 dagen geldig is..,....

wayfarer door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

vodafone security protect Alleen-lezen Onopgelost

Ik probeerde vandaag mijn oude telefoon weer aan te zetten en nu geeft hij steeds melding dat ik een code moet geven voor security protect ofzo. Ik heb alleen geen idee wat mijn code is?

marieke2 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Waarom vind ik hier niets over Future Target en ezitv? Alleen-lezen Onopgelost

Vandaag helaas moeten constateren dat er al enige tijd wekelijks geld wordt geincasseerd op mijn Vodafone factuur. Op internet blijkt dat er wel meer problemen zijn met Future Targets en ezitv. In de ...

Edo door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Databundel op en geen internet Alleen-lezen Onopgelost

Afgezien dat het raar is, en raar blijf : Je koopt 6 appels en je eet er 4 op. Dat je de overgebleven 2 weer terug moet geven aan de groentenman. Maargoed, duidelijk gevraagd in de winkel van vodafone...

Vodafone Customer Service ? Alleen-lezen Onopgelost

I called Vodafone customer service to terminate my subscription when it was expired and requested to transfer the number to prepaid number in Nov and Dec. At the call, one of your customer service col...

mzh004 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Telefoon blokkade, ondanks dat ik gewoon heb betaald. Alleen-lezen Onopgelost

Beste,Ik kreeg een sms van jullie dat een rekening nog niet was betaald.Deze moest betaald zijn voor de 18de anders werd mijn toestel geblokkeerd.Nu heb ik gisteren de complete rekening betaald maar h...

Je eigen muziek instellen als beltoon Alleen-lezen Onopgelost

Weet iemandhoe je muziek uit Google Play kunt instellen als beltoon. Ik ben al gegaan naar instellingen - geluiden - beltoon toevoegen . Maar hier staat dan mijn gedownloade nummers er niet bij. Wie k...

Gratis koptelefoon bij Z5 Alleen-lezen Opgelost

is de aanbieding van de gratis koptelefoon bij de Sony Xperia Z5 ook in de winkel verkrijgbaar of alleen online?

6772Chevy door Meedenker
  • 15 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 9 Likes

Telefoon bij sim only Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb pas en smart 500 sim only bij Vodafone afgesloten, ik heb hierbij gekozen voor een abonnement van 1 jaar. Ik heb toen niet gekozen om er een telefoon bij te nemen. Echter begint mijn telefoon n...

stijn0211 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

opnieuw registratie why? Alleen-lezen Onopgelost

Ik was al geregistreerd, en heb een enorme hekel aan al die registratie dingen. overvloed van e-mails (spam) Kan ik me daar voor afmelden please?!!!!Respecteer de rust en privicy van de klant. Snappen...

S5 NEO Slechte Wi-Fi en 4G Alleen-lezen Opgelost

Hallo allen, Ik heb sinds gisteren problemen met mijn S5NEO die ik nu zo een 3 maanden heb. Ik heb heel slecht verbinding met Wi-Fi maar ook met 4G! Ik ben nu op diverse plekken geweest en dat gaf de ...

ar2roow door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Naam wijzigen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, twee jaar geleden ben ik gescheiden. Bij het hernieuwen van mijn abonnement heb ik toen niet mijn achternaam aangepast. Maar nu twee jaar later wilde ik dat wel doen, en ik zag dat dit niet luk...

abijs door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Afkopen met nummerbehoud tijdens bezit van Leentoestel van Dynalogic. Alleen-lezen Onopgelost

Goededag, Ik heb een vraag met betrekking tot het afkopen. Ik heb het PDF formulier gevonden die ik kan opsturen om mijn contract af te kopen. Graag zou ik mijn nummer behouden en daarmee overstappen ...

Gl3nn door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

scannen met camera Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Voor mijn dieet gebruik ik een app van livaad.Ik kan dan met mijn camera de barcodes van productens scannen, en weet dan of ik t hebben mag.Nu met mijn HTC m8 doet mijn scan functie het niet. Be...

geranda door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen