Henry1992

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen met wifi verbinding en latop (specifiek probleem)

Hallo experts,

Ik heb al een tijd lang flink problemen met de verbinding tussen de Wi-Fi bij mij thuis en mijn laptop. Ik hoop ontzettend hard dat er hier iemand is die mij kan helpen dat probleem op te lossen!

Mijn laptop maakt heel slecht verbinding met de Wi-Fi bij mij thuis. Als er dan eenmaal verbinding is, valt deze om de haverklap (lees: na ca. 30 seconden) weer weg. De tijd dat er wel verbinding is, is deze ontzettend traag. Dit is alleen het geval met mijn laptop. Zowel op mijn IPad als mijn mobiel heb ik een prima verbinding.

Op andere Wi-Fi netwerken (bij mijn ouders, op school) ervaar ik geen enkel probleem met de Wi-Fi en mijn laptop. Het lijkt mij (maar ik ben een leek) dus dat er een probleem is tussen specifiek mijn laptop en mijn Wi-Fi router.

Ik heb hierover al met Vodafone gebeld, zij konden mij er telefonisch ook niet mee verder helpen. Zojuist heb ik de kabel die normaal gesproken in mijn tv-kastje zit in de laptop gedaan, maar ook dat zet geen zoden aan de dijk. Wi-Fi reset, pc opnieuw opstarten evenmin.

Is er iemand die mij een tip kan geven over hoe ik dit probleem op kan lossen? Op mijn eeuwige dankbaarheid kan je bij voorbaat rekenen!

Groet,

Henry

2 Reacties 2
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Henry1992,

Gezien dit over WiFi gaat, kan ik je hier niet bij helpen.
Ik denk dat je T-Mobile hebt? Wat voorheen Vodafone Thuis was.
Je kunt je vraag dan het beste op hun forum stellen. Zij helpen je graag verder.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic