Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

De nieuwe Samsung S10, S10+ en S10e zijn er!

Feest! Samsung bestaat 10 jaar en viert dit met maar liefst drie nieuwe modellen: de Samsung S10, S10+ en S10e.

De smartphones zijn uitgerust met een nog groter scherm met curved OLED-display. Verder beschikken de nieuwe modellen over een schat aan cameramogelijkheden en supersnelle hardware. Samsung heeft er bovendien voor gekozen om de vingerafdrukscanner te verplaatsen naar de voorkant. De vingerafdrukscanner is onder het beeldscherm geplaatst en werkt met geluidsgolven. Hierdoor werkt de scanner beter in het geval van warme, vochtige en koude weersomstandigheden.

Wil je meer weten over de specificaties per toestel? Klik dan hierrrrrrr.



In welke kleur zijn de nieuwe toestellen verkrijgbaar?
De drie modellen zijn in verschillende kleuren verkrijgbaar:

Waar kan ik de S10, S10+ of de S10e bestellen?
De Samsung Galaxy S10, S10+ en S10e zullen te bestellen zijn via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
De leveringen van de Samsung S10's zullen starten vanaf 8 maart. Na je bestelling ontvang je concrete informatie over de levertijd van je toestel. Bij verlengingen sturen we je een e-mail zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken. Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd.

Nummerbehoud
Stap je over met nummerbehoud? Dan moet het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

Cadeautje!
Pre-order je tussen 20 februari en 7 maart de nieuwe Samsung Galaxy S10 of S10+? Dan ontvang je de Wireless Galaxy Buds t.w.v. € 149 cadeau!
Let op: dit geldt dus niet voor de Samsung S10e!

Lees alle ins en outs en voorwaarden van de Wireless Galaxy Buds-actie op deze pagina.

Uiteraard zijn we weer benieuwd naar jullie mening over de nieuwe Samsung toestellen. Wat vinden jullie van deze nieuwe modellen? Ga je één van deze juweeltjes aanschaffen? En welke dan?

Let us know!

Verkorte link naar dit topic: http://voda.fo/ne/mhvwd
37 Reacties 37
charlie010

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi! Ik heb net de Galaxy S10+ binnen en superblij mee. Helaas zaten bij mijn bestelling nog niet de gratis galaxy buds van de pre-order. Wanneer kan ik die verwachten?
Louis
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hi charlie010 Deze mag je bestellen via Samsung
ESTHERBIERMA

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zie dat de groene s10 plus niet leverbaar is op de site. Ik heb vorige week die telefoon besteld als pre order. Wanneer kan ik de telefoon ongeveer verwachten ?
Mic_Arm

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ik had de S10+ bij de Vodafone winkel in Leidschenhage besteld, ik ben hem gister gaan halen... mooie toestel hoor.! Alleen nu als ik log in Samsung Members en probeer de Galaxy Buds te bestellen, krijg ik de melding dat ik NIET in aanmerking kom voor deze oordopjes.
Ik ga natuurlijk terug naar de winkel om te vragen, maar ondertussen weten jullie misschien een oplossing. Doe ik iets verkeerd? Moet ik op een andere site proberen? Nu heb ik dat aangevraagd via een app geïnstalleerd op de S10, Samsung Members. Dank voor uw reacties.
Mic_Arm

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ik neem aan dat iedereen op aard heeft nu een Samsung Galaxy S10 plus... (grapje!)
Wat een geweldige toestel! Hij is fijn, hij is snel, hij is helder... Hij heeft alles dat je van een mobiele telefoon kan dromen... Ik ga nog niet eens praten over de prachtige foto's dat hij kan maken, deze zijn verbluffend, maar vooral over algemeen gebruik. Het scherm is indrukwekkend... behalve dat kleine "gaatje" van de front camera, is het scherm hellemaal gevuld, je krijg zo het gevoel dat je echt iets voor je geld heeft gekregen... en dat is ook zo! Ik geloof dat met de S10 generatie Samsung heeft een grote stap naar voor gezet. De telefoon ligt goed in de hand, hij is ook dunner dat zijn voorgangers, (hoe krijgen ze dat voor elkaar?) kortom ik zou nooit terug willen "vallen" op mijn voormalige S8, ook was dat een fijne toestel, de S10, en vooral de plus, gaat hem ver voorbij.
Oké hij is prijzig maar als je, zoals ik, investeer voor een deel in de telefoon, dan heb je een redelijk abonnement met 10gb internet. Kijk... alles in het leven is kwestie van prioriteit, sommige geven veel uit in een auto, anderen in een televisie of een laptop... Ik denk dat de moeite waard is om te gaan investeren in de Samsung Galaxy S10 plus! (En wat mij betreft de versie 512gb met 8 gb intern geheugen) Ik had nog een SD kaart van 128gb uit de "oude" S8 en die heb ik natuurlijk erin geprikt. Maar tenslotte een goede tip als je nog meer ruimte wilt... Probeer MEGA uit de PlayStore. De gratis versie bied 15 gb online.
Louis
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Mic_Arm wrote:

Ik had de S10+ bij de Vodafone winkel in Leidschenhage besteld, ik ben hem gister gaan halen... mooie toestel hoor.! Alleen nu als ik log in Samsung Members en probeer de Galaxy Buds te bestellen, krijg ik de melding dat ik NIET in aanmerking kom voor deze oordopjes.
Ik ga natuurlijk terug naar de winkel om te vragen, maar ondertussen weten jullie misschien een oplossing. Doe ik iets verkeerd? Moet ik op een andere site proberen? Nu heb ik dat aangevraagd via een app geïnstalleerd op de S10, Samsung Members. Dank voor uw reacties.

 


Hoi @Mic_Arm Je mag betreft de buds contact opnemen met Samsung. ZIj gaan over de actie van de Buds. Indien er een foutmelding komt, kun je dit bij hun aankaarten.
Dankjewel voor je uitgebreide review

 

 

 

 

 

 

ESTHERBIERMA wrote:

Ik zie dat de groene s10 plus niet leverbaar is op de site. Ik heb vorige week die telefoon besteld als pre order. Wanneer kan ik de telefoon ongeveer verwachten ?

 

 



Hoi @ESTHERBIERMA
Vanuit hier heb ik helaas geen inzicht in persoonlijk gegevens, orders en leveringstatus. Ik raad je aan om hierover te bellen met 0800-0560. Mijn collega's helpen je graag verder.

 

 

Randy89

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Voor de 2e Keer een pre order geplaatst bij vodafone. De eerste keer was een s8plus. Deze kreeg ik echt weken later dan mensen die de telefoon gewoon in de winkel kochten. Wat heeft pre orderen dan voor een zin?! Nu de s10plus besteld tijdens de pre order. Zelfde verhaal . Ik kan nu naar meerdere winkels en webshops waar ik de telefoon gewoon in mijn hand gedrukt krijg of morgen binnen heb. Maar met een pre order kan ik nog weken wachten. Ik dacht dat het hele punt van eerder bestellen was dat je ook eerder je telefoon zou krijgen, of dat van de eerste zending jouw telefoon al gereserveerd was omdat je hem al hebt bestelden betaald.

Dan lees ik hier dat je dan even contact op moet nemen met de klantenservice. Dat was een lachertje. Ik kreeg na een half uur alleen te horen:"we hebben hem niet in voorraad, je hoort het vanzelf wel.". Goed verhaal. Als ik ergens iets bestel krijg ik een datum waarop ik mijn pakketje binnenkrojg, ook als ie niet op voorraad is. Kan vodafone niet bij Samsung een schatting krijgen van hoe of wat? Want dit is echt teleurstellend. Je moet mensen niet iets beloven dat je niet waar kunt maken, business 101.
Kenny135

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dit is echt waar en ik snap niet het bedrijf der niks tegen doet... mensen stappen alleen maar naar een andere provider puur om dingen die worden beloofd maar niet worden nagekomen

ik vraag me ook af als ik pas de pre order samsung galaxy s10+ green over 3 weken krijg dan kan ik de galaxy buds niet eens meer aanvragen en dan vraag ik me af doet vodafone dit express zodat we de buds niet krijgen of is dit gewoon de zoveelste fout die ze maken?
Louis
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Kenny135 Randy89 bij een pre-order zijn wij ook afhankelijk van hetgeen wat er bij de eerste levering vanuit de fabrikant binnen komt. Hierdoor kan het zijn, dat een bepaald toestel waar veel vraag naar is, niet geleverd kan worden.
De actie van de buds lopen via Samsung. Mocht je hierover vragen hebben of ergens tegenaan lopen, kun je contact opnemen via telefoonnummer 088-9090100 (lokaal tarief) of per e-mail via samsungmobile@consumercare.info
Je kunt de Buds aanvragen tot 8 april via https://www.samsung.com/nl/pre-order/
Mic_Arm

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Nog ff over de Galaxy Buds... Het was eerste niet gelukt via Samsung Members en ik was echt van plan een email naar Mister Samsung te versturen, maar toen keek ik voor de zekerheid nog een keer in de app van Samsung Members... en ja hoor... ik kwam dit keer wel in aanmerking voor de Buds.
Dus een goede tip voor anderen met hetzelfde probleem... kijk een tweede keer in de app voor dat je een boze email verstuur, je weet maar nooit.
Nu wacht ik op goedkeuring, neem ik aan, en ik zie ze wel verschijnen.
🙂
Louis
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Als het goed is krijg je na aanvraag een bevestiging vanuit Samsung.
Je kunt het inderdaad via de app of via de website aanvragen van Samsung.
Ron58

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een vraagje over verlengen inclusive een S10+
Als Ik via bel simpel. nl verleng dan ben ik veel goedkoper uit dan wanneer ik dezelfde bestelli g verleng bij Vodafone waar ik al tientallen jaren een abonnement heb.
Hoe kan dat?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Ron58

Neem voor deze vraag even contact op met onze telefonische verkoopafdeling via 0800-0560 (gratis). Zij kijken graag even met je mee en doen je vervolgens een persoonlijk aanbod.
Louis
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's ESTHERBIERMA?
Dolfijntje 4-12

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Weten jullie ook al wanneer de note 10 uit komt bij jullie.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hier heb ik helaas nog geen informatie over Dolfijntje 4-12. Houd onze website in de gaten voor updates hierover! 🙂
Francois83

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Ron58 wrote:

Ik heb een vraagje over verlengen inclusive een S10+
Als Ik via bel simpel. nl verleng dan ben ik veel goedkoper uit dan wanneer ik dezelfde bestelli g verleng bij Vodafone waar ik al tientallen jaren een abonnement heb.
Hoe kan dat?

omdat het bij belsimpel goed koper is licht aan de inkoop kanalen van belsimpel die kopen groter in en vele telefoons zijn via ander transporteurs in Nederland ingevoerd 

Louis
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat klopt inderdaad @Francois83. Het is afhankelijk van welke prijsafspraken er gemaakt worden tussen fabrikanten en providers. Daarnaast is het ook nog afhankelijk of het over een Nederlands toestel gaat. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic