Mic_Arm wrote:
Ik had de S10+ bij de Vodafone winkel in Leidschenhage besteld, ik ben hem gister gaan halen... mooie toestel hoor.! Alleen nu als ik log in Samsung Members en probeer de Galaxy Buds te bestellen, krijg ik de melding dat ik NIET in aanmerking kom voor deze oordopjes.
Ik ga natuurlijk terug naar de winkel om te vragen, maar ondertussen weten jullie misschien een oplossing. Doe ik iets verkeerd? Moet ik op een andere site proberen? Nu heb ik dat aangevraagd via een app geïnstalleerd op de S10, Samsung Members. Dank voor uw reacties.
Hoi @Mic_Arm Je mag betreft de buds contact opnemen met Samsung. ZIj gaan over de actie van de Buds. Indien er een foutmelding komt, kun je dit bij hun aankaarten.
Dankjewel voor je uitgebreide review
ESTHERBIERMA wrote:
Ik zie dat de groene s10 plus niet leverbaar is op de site. Ik heb vorige week die telefoon besteld als pre order. Wanneer kan ik de telefoon ongeveer verwachten ?
Hoi @ESTHERBIERMA
Vanuit hier heb ik helaas geen inzicht in persoonlijk gegevens, orders en leveringstatus. Ik raad je aan om hierover te bellen met 0800-0560. Mijn collega's helpen je graag verder.
Ron58 wrote:
Ik heb een vraagje over verlengen inclusive een S10+
Als Ik via bel simpel. nl verleng dan ben ik veel goedkoper uit dan wanneer ik dezelfde bestelli g verleng bij Vodafone waar ik al tientallen jaren een abonnement heb.
Hoe kan dat?
omdat het bij belsimpel goed koper is licht aan de inkoop kanalen van belsimpel die kopen groter in en vele telefoons zijn via ander transporteurs in Nederland ingevoerd
Dat klopt inderdaad @Francois83. Het is afhankelijk van welke prijsafspraken er gemaakt worden tussen fabrikanten en providers. Daarnaast is het ook nog afhankelijk of het over een Nederlands toestel gaat.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.