Beste
@BasT Waarom wij tegen Swipen zijn,... omdat het voor een app als deze onnodig veel extra handelingen zijn ten opzichte van de oude app, waar je met een tik/druk kon zien wat je zoekt, nu moet je drie keer swipen voordat je bij je data tegoed bent nadat je de app hebt geopend.
Daarnaast heb je voor swipen in deze app twee handen nodig, en met de oude app kon je alle knoppen bedienen met één hand.
(het twee handen nodig hebben kan er misschien aan liggen in welke hand men de telefoon vasthoudt, ik doe dat voornamelijk moet links, zodat ik m'n rechter hand kan gebruiken om een krant, een koffer, een kopje koffie enz. kan vashouden)
Een app als deze moet vooral juist snel en gebruiksvriendelijk gewenste gegevens weergeven en hoeft grafisch
niet zo spectaculair te zijn, als ik wil swipen speel ik wel een spelletje, en de app is geen spelletje.
Dat een apparaat iets kan, wil nog niet zeggen dat het ook gebruikt moet worden, mijn toestel kan bijvoorbeeld de temperatuur meten, maar daar doet jullie app toch ook niets mee
🙂 Er zijn genoeg andere ontwikkelaars die apps maken, laat aan hen het ontwikkelen en ontwerpen over en hou je als Vodafone vooral bezig met bellen en klantvriendelijkheid en gebruiksgemak.
Ik wil trouwens nog steeds graag weten of deze app meer data verbruikt dan de oude, maar misschien moet ik daar een apart topic voor aanmaken.
Groeten,
Rob