Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes

De Vodafone medewerkers op het forum

Voordat alle open deuren zijn ingetrapt zal ik snel een berichtje plaatsen in dit topic:). Ik ben Annabelle en ik werk sinds 3 jaar bij Vodafone. Het grootste gedeelte van mijn carriere hier werk ik bij de 24/7 Web Crew en ben ik dus ook moderator op dit Forum.

Ik ben van het genre creatief, afgestudeerd als ontwerper en uiteraard Social Media junkie. Vooral Pintrest en Instagram vind ik erg leuk, omdat je hier veel inspiratie kunt opdoen! In mijn vrije tijd probeer ik dingen te blijven ontwerpen, dat kan gaan van meubels tot kleding, you name it:). Het laatste project was een tafel van OSB plaat, deze staat nu the shinen in mijn woonkamer!

Nog even een gevaarlijk detail, mijn favoriete sport is boksen. Ik doe deze sport nu ongeveer een jaar, dus watch out! (verder ben ik heel lief en vriendelijk hoor:))

EDIT* Sinds 1 november 2014 ben ik beheerder van het Forum! Ik kijk uit naar de komende tijd en ik ga er samen met de moderators voor zorgen dat dit een nog leuker, levendiger en kwalitatief goed Forum wordt/blijft!:)
0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic