HuzarenVBoreel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Verlenging abonnement

Beste Vodafone,
afgelopen weekend heb ik het genoegen gehad mijn abonnement bij jullie te verlengen.
Na reeds twee jaar klant te zijn geweest vind ik een bedankje op zijn plaats.
In al mijn contact met Vodafone, zowel op technisch als financieel gebied, ben ik altijd goed geholpen door jullie medewerkers. Zowel digitaal (per e-mail en via het forum) als in de winkel.
Wetende dat ik morgen tevens mijn nieuwe toestel in ontvangst mag nemen ben ik een zeer blij man.

Bedankt!
Frank
1 Reactie 1
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @HuzarenVBoreel ,

Altijd leuk om te horen dat iemand de service van vodafone waardeerd.
Mensen uitten sneller hun klacht op het internet als hun compliment. En het feit dat u het omgekeerd doet.
Doet mij deugd, en geeft mij hoop in de mensheid. 😄

Wat voor toestel is het geworden als ik vragen mag?
In iedergeval veel plezier met het toestel! en op naar de 4 jaar 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic