Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,080Oplossingen
  • 1,459Discussies
  • 74.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

1Gb inplaats van 2Gb Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb maand geleden abbonement afgeslote. Onb bellen + smsen en 2GB internet. Nu kijk ik bij myvodafone zie ik bij tegoed dat ik maar 1GB heb. Hoe kan dit?

Bartjuhb door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Red Business Super + Vast op Mobiel Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik wil graag een Red Business Super abonnement afsluiten, eventueel in combinatie met Vast op Mobiel. Momenteel heb ik een vaste lijn van Ziggo voor mijn webshop. Ik heb een aantal lastige vrag...

raveni door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

internet tegoed my vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, ik heb onlangs een red abonnement afgesloten met 2gb Internet. Als ik in my vodafone kijk bij het tegoed staat er alleen dat ik een bundel heb van 1 gb. Bij de details van mijn abonnement staat w...

Geen bereik op 3206 Alleen-lezen Onopgelost

Ik hen de gehele dag nauwelijks of geen bereik. Mijn vrouw die prepaid vodafone heeft, heeft ook geen bereik. SMS, bellen niet mogelijk. Dataverkeer lukt wel

Tongerenr door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen sms naar 9596 mogelijk Alleen-lezen Onopgelost

Waarom kan ik wel een sms sturen naar 9596 (q music)maar krijg ik geen bericht terug (pob)Ik kan zo nu niet meedoen terwijl ik wel het geluid weetWie weet een oplossing

kingpin door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

2661RA - Bergschenhoek - geen internerverbinding Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb in bergschenhoek sinds 5 okt geen internetverbinding meer, kan niks laden terwijl hij wel aangeeft dat er verbinding is..

dphilipse door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

HTC One X Update niet naar 4.2.2 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal, Als ik de volgende stappen volg: Instellingen > info over toestel > software update > nu controleren,Geeft de telefoon netjes aan dat er een nieuwe update beschikbaar is. Deze heb ik d...

Hoesje note 3 Alleen-lezen Opgelost

Ik zoek een hoesje voor mijn note 3 maar die is nog nergens te krijgen??

Dineke87 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

van ondernemers naar red Alleen-lezen Opgelost

hoi,een jaar terug was er nog geen goedkope mogelijkheid om in het buitenland veelvuldig te bellen en te ontvangen. Wij wonen in Belgie maar werken veel in nederland. Maar ook in Belgie.Nu hebben we e...

6525 Storing Alleen-lezen Onopgelost

Meerdere toestellen/aansluitingen storing. Slechte netwerk geen spraakverbinding/dataverbinding. En waarom moeten jullie klanten melden dat er storing is? lijkt me niet al te moeilijk omdat automatisc...

grrrrrrr door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone en Windows Phone Alleen-lezen Opgelost

Een hele goede middag! Sinds een paar dagen ben ik aan het genieten van mijn Lumia925 met WindowsPhone8.Heerlijk toestel, en de OS is ook prima in orde. Had geen wenningsperiode nodig, ook niet nadat ...

xperia z start niet meer op na update Alleen-lezen Onopgelost

xperia z start niet meer op na update zie wel het logo en gekleurde wolkjes maar daarna blijft het stil

storing Alleen-lezen Onopgelost

Sinds gisteren half 6 geen mobiel netwerk, niet kunnen bellen of smsen. Wanneer wordt deze storing verholpen?? Nijmegen storing

aleyser door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan bijna niet bellen of sms'en 8435 regio Alleen-lezen Onopgelost

Wij hebben sinds dag of 2/3 problemen met bellen en SMS op 3 toestellen? Bereik word wel maximaal weergegeven op de telefoons (Samsung S2) Soms bij het bellen krijgen we wel contact maar meestal word ...

TimoVisser door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

8084 - slecht bereik, internet storing Alleen-lezen Onopgelost

Zit voor mijn werk in 't Harde, vandaag valt regelmatig het hele netwerk weg. Soms zelfs wel netwerk, maar toch niet iemand kunnen bellen.Hetzelfde geldt in iets ergere mate voor het mobiele internet.

BlueLabel door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Voorraad 4s 8GB Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,Ik weet niet of het hier thuis past. Vorige week toen ik hier de 4S 8GB besteld met een nieuw abbonement.Maar op de website stond dat ze op voorraad waren. Vervolgens krijg ik een mail dat ze niet...

Ancilla door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

aangetekend opzeggen. Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb mijn sim-only abonnement per e.v. contractdatum per aangetekend schrijven opgezegd. En das bijna een maand geleden. Ondanks mijn verzoek om dit schriftelijk aan mij te bevestigen heb ik totop h...

Theo65 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement verlengen Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen, Ik kan vanaf 4 februarie mijn abbonement verlengen, nu geeft hij alleen error aan als ik naar verlengen ga,Heb verder geen zakelijk abbonement of een extra nummer. hoe is dit mogelijk??

Brouwer door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung S3 blijft in opstart 'loop' Alleen-lezen Onopgelost

Sinds gisteravond tijdens bijwerken van app's blijft mijn Samsung S3 vanzelf opstarten.Komt op gegeven moment wel in opstart scherm en daarna in pincode scherm alleen de tijd om pincode in te toetsen ...

elmeijer door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

opladen werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

hallo,ik heb sinds februari een samsung galaxy s 2 plus het bevalt me goed maar de laatste tijd laadt hij niet helemaal goed meer op. soms dan lijkt het net of die de oplader helemaal niet pakt na lan...

lis1234 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen