Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

De Leden van het forum

, zou je over dit onderwerp een ander (on)topic willen zoeken of een nieuw topic willen maken? Dit topic van NetwerkFreak was eigenlijk bedoeld zodat leden van het forum zich kunnen voorstellen ;).
18 Reacties 18
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Op het forum zitten Administrators, Moderators, Smartphone Crew en Marketeers. Deze stellen zich voor in dit topic. Alleen het forum komen steeds meer "Actieve Gebruikers".

Zoals @Stevie het zo mooi verwoord heeft:
Actieve gebruikers - zijn actief aanwezig op het forum door zelf veel te posten. Dit zijn de "adviseurs" die je op het forum ziet.

Om te zorgen dat je weet wie je adviseert en hoe betrouwbaar het advies is, leek me het handig om even een voorstel rondje te doen.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
[wordt herstelt]
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Laat ik me ook eens voorstellen, want waarom niet ;). Mijn naam is Pedro ik ben 16 jaar en ga binnenkort de opleiding volgen naar de IT/ICT sector. Zelf ben ik actief met het bewerken editen en coderen.

Nu zegt me naam wel Samsung maar wist je dat mijn 1e mobiele telefoon en Nokia was old school en een kleurenscherm wat wou je vroeger nog meer? Vanaf de Nokia begon ik met mijn Samsung collectie!

Mijn telefoons / tablets:
Samsung - SGH-E250
Samsung - Galaxy Apollo
Samsung - Galaxy Tab 2 10.1 WiFi version
Samsung - Galaxy Note
Samsung - Galaxy S4
Blackberry - Bold 9780
Blackberry - Bold 9000
Samsung - Galaxy SII
HTC - HD2
Samsung Gear 2 (smartwatch)

Zelf ben ik en enorme Samsung fan maar daar tegen ook en expert op het vlak ervan. Goed reparatie laat ik liever aan de mensen van Samsung doen. Misschien de vraag heb je ook contact met Samsung gehad? Dat zeker via Twitter en Facebook (DM, PM).

We zijn met vele op het Vodafone Forum en je zult dus vaak kunnen merken dat en Adviseur al zijn reactie heeft geplaatst maar dat en andere je nog en tip of advies erover geeft.
Wat mij ook de motivatie maakt is dat technologie helemaal niks is zonder ons dus mensen zullen ons dus nog en tijd lang nodig hebben want helaas kan het sneller kapot gaan dan en nieuwe bank die je gekocht hebt.

Oftewel de ICT is onze toekomst en grote opkomende dienst!
Je mag ons altijd en berichtje sturen over je probleem probeer alleen je vraag niet in een privebericht te zetten handiger dat iedereen je probleem kan lezen misschien ondervinden zij het ook.

Mijn rank nu is Senior Expert, laten we eens kijken wat er zal gaan gebeuren ;).

PS: Alles in mijn huis is Smart en Samsung hoe zit het bij jouw ;).
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Oeps @SamsungExpert,

Foutje van mij. Ik hoor aan de Vodafone kant 😄
Helaas kan ik daar geen post doen, misschien dat @Jochen hem kan verplaatsen?


SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Haha geeft niks joh hier ben je ook gezellig welkom :).

Hmm, mij lukt het ook helaas niet om het berichtje van je te verplaatsen naar dat Topic.
Even bellen met de klantenservice en dan om @Jochen vragen? En momentje....
Kabo53

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik vind dit nog erg moeilijk. Zou wat meer uitleg willen. (Word bewerkt--dus niet wordt bewerkt!!!)
Marc
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @Kabo53,

Welkom op het Forum!

Een handleiding voor het Forum kun je vinden in dit topic. Veel plezier alvast 😄
DavidBlaszyk

Gedreven Liefhebber
  • 161Posts
  • 6Oplossingen
  • 33Likes
Vee:
Als PostNL doordeweeks niet voor 17:00 komt of op zaterdag niet voor 14:00, kun je gerust daarna naar de WC. 😛


Ook even een belangrijke vraag: ben je onlangs verhuisd?
Het kan in dat geval zijn dat je levering op je oude adres kwam.
Dit overkwam mijn moeder laatst: Vodafone stuurde haar nieuwe telefoon en SIM kaart naar ons nieuwe adres, maar de tweede SIM kaart en het factuur naar de oude.
Raar, maar waar.
Vee

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt voor je antwoord David. Ik woon al jaren op dit adres, en bij het factuur staat ook het juiste adres. Inmiddels zijn ze er nog steeds niet. VF of PostNL bellen lukt niet want mijn andere telefoon is stuk. Kind of why I need the new one. En de online (facebook/twitter) diensten kunnen verder niets doen.. Pff ik ben ook een stresskip-controlfreak combi hoor, kan niet tegen onduidelijkheid haha.
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo Vee,
Nice 2 see you here.
Ik hoop dat je toestel inmidels binnen is. Anders wordt het wel een erg lange WC loze periode 😞
We hebben op ons forum een topic waarin wordt uitgelegd wat er gebeurt na een verlenging. Hier vind je allerlei handige tips en ook een video over hoe wij een verlenging verwerken. Voor nu is de video misschien aan de late kant maar kijk even of je er nog een bruikbare tip tussen ziet. Ik wens je in ieder geval veel plezier op het forum en met je nieuwe telefoon.

Gr Per
DavidBlaszyk

Gedreven Liefhebber
  • 161Posts
  • 6Oplossingen
  • 33Likes
Jeroen,

Ik heb wel Manjaro (een Arch Linux variant) op een Surface Pro (tablet) draaien, dus ik neem aan dat je onder "tablets" een Android tablet of iPad bedoelt. 😛
Ik wou hetzelfde doen met de Surface Pro 3, maar ik heb deze al naar WIndows 10 geüpgrade en nu weigert die om van USB te starten.
Virtualiseren wil ik niet, het werkt niet zoals een native installatie. 😞

De enige reden waarom ik Windows moet gebruiken is omdat de tools die Nintendo maakt om games voor de 3DS en Wii U te ontwikkelen niet op Linux werken, ook niet op OS X.
Voor de rest heb ik Windows niet nodig, maar Nintendo's dev tools alleen maken full-time Linux gebruik voor mij onmogelijk.

Verder ben ik wel voor keuzevrijheid en veiligheid, maar niet zo extreem als in jouw geval, aangezien ik toch wel tablets, smartphones en Windozen heb. 😉

Edit:
Vergeet ik steeds dat ik in HTML-view zit en dus vergeet ik steeds de BR tags te gebruiken.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Jeroensky

We zijn inmiddels alweer op de 26e beland. Bevalt Vodafone Thuis? 😉

Oh en @stevied86 die koffie "verslaving" klinkt herkenbaar.... 😄
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
DavidBlaszyk wrote:
Jeroen,

Ik heb wel Manjaro (een Arch Linux variant) op een Surface Pro (tablet) draaien, dus ik neem aan dat je onder "tablets" een Android tablet of iPad bedoelt. 😛
Ik wou hetzelfde doen met de Surface Pro 3, maar ik heb deze al naar WIndows 10 geüpgrade en nu weigert die om van USB te starten.

Haha, ik zal je eerlijk bekennen dat ik op m'n Toughbook CF-52 ook windows 7 64bit heb staan, maar dat is een dualboot. Main OS daarop is Chakra linux (soort Arch based slim KDE).
Ik gebruik windows alleen voor: configuratie harmony remote, en voor een windows only expresscard DVB-T ontvanger (tbv digitenne fta kijken op Toughbook).

Hmmm, ik zat er aan te denken om over tijdje die gratis upgrade te doen van windows7 naar windows 10. Al vraag ik mij af waarom het gratis is bij Microsoft. Ik heb m'n verdenkingen.
Zal Win10 nog meer dichtgetimmerd zijn (niet van usb starten is raar, heb je uefi ipv bios?).
Ik vrees dat windows 10 gratis is, omdat het soort abonnement licentie wordt, en je dus mogelijk elk jaar kan betalen voor activatie. dat verklaart dan wel de gratis update i.v.m. verdienmodel.
Maar ja, alleen voor Logitech en expresscard DVB-T dus.
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Maartje wrote:
@Jeroensky

We zijn inmiddels alweer op de 26e beland. Bevalt Vodafone Thuis? 😉

Helemaal top ! 😄
Installatie ging vlekkeloos (had netwerk voorbereid door upc modem van 192.168.192.1 naar 192.168.1.1 te zetten inclusief alle fixed apparaten op internet hier.). Monteur vond het wel grappig, hij hoefde alleen stekkertjes in te pluggen en Huawei & Entone in te schakelen (hij deed de firmware updates en activatie code). 😄

Ook vind ik het wel wenselijk (als ik feedback mag geven) dat meer HD TV zenders in Dolby Digital 5.1 uitzenden, ipv stereo pcm. Kan daar naar gekeken worden a.u.b. ? (dus PCM + AC3 stream in HD zenders, niet alleen PCM)
DTS 5.1 mag natuurlijk ook, haha.
Bv MTVHD in stereo, eeeh bah 😛 (ik begrijp dat de NPO HD zenders stereo zijn door issues bij NPO zelf)
DavidBlaszyk

Gedreven Liefhebber
  • 161Posts
  • 6Oplossingen
  • 33Likes
Ja, ik heb UEFI.
Inmiddels achtergekomen dat het niet aan Windows 10 lag, maar aan de app die ik gebruikte om de image op de USB stick te zetten.
Rufus nu gebruikt in plaats van Universal USB Installer en nu werkt het wel. 🙂
Alan
Expert
Expert
  • 533Posts
  • 19Oplossingen
  • 4Likes
Hoi @Jeroensky,

Je dsl-modem is nu nog aan het 'inleren', laat hem aangesloten en check de snelheid over 3 weken nog eens ... 😉
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic