Hoi
bertri Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Onder het kopje producten -> abonnement -> datalimiet wijzingen heb je je ingestelde limiet aangepast naar 0,00 euro? Heb je daar binnen 3 werkdagen ook een mail en/of sms van ontvangen, dat dit is aangepast?
Normaal is het standaard 60,50 euro maar als er bij jou echt 0,00 euro staat, dan zal er iets fout in het systeem staan van Vodafone. Hoe heb je gekeken? Via My Vodafone via een browser of via je de app op je mobiel? Zou je eens kunnen kijken of het bij allebei hetzelfde is. Eerlijk te zijn had ik die 0,00 euro en al die andere hoge bedragen nog niet eerder gezien in dat lijstje. Dus ik verwacht een kleine storing bij Vodafone.
Het beste wat je kan doen is contact opnemen met de
klantenservice van Vodafone. Deze kan je bellen, gratis vanuit het buitenland als je maar via je eigen Vodafone 06-nummer belt, op nummer +31 654.5001.00 van ma t/m vr 08.00 - 20.00 / za 08.00 - 18.00 uur (zondag gesloten). Of je gaat een gesprek aan via de
chat, dat kan ook.
Succes en hoop dat het goed komt. Ik kan je daar jammer genoeg niet mee helpen.
Fijne tijd nog in Azië