MartijnMarco

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Levertijd Bestelling iPhone XS

Afgelopen donderdag heb ik telefonisch een bestelling gedaan van een iPhone XS (Bestelnummer: 306664151). Ik werd super goed geholpen en kreeg vrijwel direct na afloop een mailtje dat ik het toestel in 1 à 2 dagen kon verwachten. Vanaf vrijdag was de status van de bestelling: “Uitleveren: Je bestelling is klaar voor verzending.”

Dit staat er echter nog steeds. Ik wil graag weten wanneer ik de telefoon kan verwachten, want ik heb hem best wel hard nodig.

Alvast bedankt voor het antwoord!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi@MartijnMarco 
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 

Hier op de community helpen klanten elkaar en dus moeilijk om te zeggen wanneer je toestel eraan komt. Nu zijn er wel medewerkers van Vodafone die de topic bekijken en ook je bericht zullen lezen. Deze kunnen je verder helpen met je vraag maar heb even geduld tot ze je bericht hebben gelezen.

Uiteraard kan je ook altijd nog, als je dit sneller wilt weten, contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten

Succes en ik hoop dat je je toestel snel binnen hebt. Dus alvast veel plezier gewenst!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi@MartijnMarco 
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 

Hier op de community helpen klanten elkaar en dus moeilijk om te zeggen wanneer je toestel eraan komt. Nu zijn er wel medewerkers van Vodafone die de topic bekijken en ook je bericht zullen lezen. Deze kunnen je verder helpen met je vraag maar heb even geduld tot ze je bericht hebben gelezen.

Uiteraard kan je ook altijd nog, als je dit sneller wilt weten, contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten

Succes en ik hoop dat je je toestel snel binnen hebt. Dus alvast veel plezier gewenst!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Wij zien helaas geen levertijd in @Energieboy @MartijnMarco. Hiervoor mag gebeld worden met de afdeling status order. Zij zijn bereikbaar via 0800-0560 (particulier) of via 0800-0500 (zakelijk).

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic