loes1981

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Data in het buitenland niet in de bundel?

Ik heb in de MyVodafone app gekeken via mijn telefoon en opgezocht wat de kosten zijn voor bellen en internet in Kroatië.
Hier stond dat ik mijn bundel voor zowel bellen, als mobiel internet ook in Kroatië kan gebruiken.

Nu kreeg ik ineens een melding dat mijn buitenland-bundel van 30MB toch echt op is en heb ik additionele kosten omdat ik daarna nog bijn 30MB aan data heb gebruikt.
Hoe kan het dat de MyVodafone app zegt dat ik mijn bundel hier op dezelfde wijze kan gebruiken, als ware ik in Nederland en dat het dan toch anders lijkt te zijn?

De Klantenservice is vanuit hier niet te bereiken. Ik krijg wel verbinding, maar krijg een dame die verteld dat de dienst niet beschikbaar is en dan wordt er weer opgehangen.
4 Reacties 4
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi loes1981,

Het klopt inderdaad dat je jouw nationale bundel ook gewoon in Kroatië kunt gebruiken.
Je kunt het best even contact opnemen met de klantenservice via Facebook of Twitter, zodat zij voor je kunnen kijken waar de buitenbundelkosten vandaan komen. Helaas kan ik vanuit het forum niet in de systemen om dat te checken voor je.
Succes ermee!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic