JokePlomo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Net overgestapt naar vodaphone. Nieuwe simkaart in telefoon en krijg nu geen service ?

Net overgestapt naar vodaphone. Op eerste dag van abbonement de simkaart erin gestopt en krijg de melding geen service?
6 Reacties 6
mrijnbeek

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb het T-Mobile abonnement van de telefoon van vrouw overgesloten naar Vodafone omdat ik ook Ziggo heb. heb nu al spijt! Zij zit nu al een hele dag zonder service en op deze waardeloze website is ook niets te vinden.
Ik heb vier maal geprobeert om te bellen en meer als een uur in de wacht gestaan, ik weet niet hoeveel nummers ingevoerd maar alles voor niets.
Wat een gezeur!
Wat miet ik doen?
RichardMobiel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

zie bij overgang van Ziggo naar Vodafone voor probleem (en oplossing) die ik had, wellicht speelt het bij u ook?
Sietske
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes

Hi JokePlomo,

Heb je de simkaart wel geactiveerd?
Hier zie je precies hoe je dat moet doen: https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/simkaart.shtml
Marc
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

Topic gesloten.
Marc
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

Gearchiveerd.

Uitgelicht topic