Hoi @CWolfsen
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Oeps, dat is wel heel erg vervelend zeg. Zeker nu je een code nodig hebt om iets te kunnen activeren en/of downloaden. Je kan twee dingen doen en ik denk dat dit de beste volgorde is: 1- je SIMkaart in een ander toestel stoppen en dan een SMS laten sturen met die code, dan moet je die daarop binnen krijgen 2- je toestel ter reparatie brengen bij een Vodafone Winkel, of als deze al op leeftijd is, een nieuw toestel aanschaffen met eventueel een nieuw abonnement (denk aan Vodafone Next of als je al over kan een nieuw abonnement met toestel).
Dit is gewoon gelijk om je een idee te geven. Misschien wil je wel helemaal geen nieuw abonnement, of kan het niet, en wil je alleen een los toestel kopen, dat kan ook! Maar beetje hulp is misschien mooi meegenomen, hoop ik
Mocht je nog meer hulp nodig hebben, laat het maar weten, we helpen je graag verder.