Meneer1977

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Blokkade bij een betalingsregeling?

Als je een betaalregeling neemt van 3 termijnen .

Wordt er dan iets geblokkeerd?

Zo ja wat dan ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Meneer1977 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oei, dat is altijd een vervelende vraag maar daar is wel een antwoord op. Vodafone kan besluiten je abonnement (deels) te blokkeren zolang de regeling loopt. Op deze pagina kan je je aanvraag indienen en dan zal Vodafone je een bevestiging sturen als het in orde is en mochten ze nog vragen hebben dan nemen ze contact met je op. 

Je voorkomt in ieder geval vervelende gevolgen van betalingsachterstand, dus dat is wel goed om te doen! 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Meneer1977 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oei, dat is altijd een vervelende vraag maar daar is wel een antwoord op. Vodafone kan besluiten je abonnement (deels) te blokkeren zolang de regeling loopt. Op deze pagina kan je je aanvraag indienen en dan zal Vodafone je een bevestiging sturen als het in orde is en mochten ze nog vragen hebben dan nemen ze contact met je op. 

Je voorkomt in ieder geval vervelende gevolgen van betalingsachterstand, dus dat is wel goed om te doen! 

Meneer1977
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

En wat kan er dan geblokkeerd worden? en waarom  als je een regeling afsluit.

Wel makkelijk om te weten om rekening mee te houden 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Meneer1977 wrote:

En wat kan er dan geblokkeerd worden? en waarom  als je een regeling afsluit.

Wel makkelijk om te weten om rekening mee te houden 

Geen idee, dat krijg je dan te horen van de betreffende afdeling bij je aanvraag. Ze gaan beoordelen en geven je dan informatie terug. Dat moet je dus echt eerst aanvragen en dan weet je wat ze gaan doen. Daarin kan ik, als klant, je niets over zeggen. Ook voor de Vodafone medewerkers is dat moeilijk om te melden want daar gaat een andere afdeling over en het advies, en/of informatie, is persoonlijk gebonden.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hoi @Meneer1977 
Welkom op de Vodafone Community. 

Logisch dat je op voorhand wil weten waar je aan toe bent, maar ik moet je teleurstellen. Op voorhand kan ik hier niet 123 een concreet antwoord op geven. Een aantal opties die we kunnen blokkeren zijn: Data en gesprekken buitenland, 0800 /0900 nummers, Contentdiensten en Data verbruik. Maar bij een betaalregeling kan er weer meer geblokkeerd worden zoals bijvoorbeeld, inkomende oproepen, uitgaande oproepen, geen data, allebei. 

Op het moment dat een betaling te laat is en er is geen afspraak gemaakt, dan volgt sowieso een blokkade. Ben je de blokkade voor en wil je een afspraak maken met betrekking tot het betalen, dan kunnen we met iedere klant meekijken naar wat er precies mogelijk is. Factoren die hierbij meespelen is natuurlijk de hoogte van het openstaande bedrag, de hoogte van de maandelijkse facturen en wat de klant graag zou willen. Om die reden kunnen we vooraf dus geen specifiek antwoord geven en wordt je dus gebeld na het invullen van het formulier.

Meneer1977
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heb al  contact  gehad.

Als de factuur online is moet ik even bellen.

2 keer 270 euro wordt het dan.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic