Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,319Oplossingen
  • 25.2KDiscussies
  • 72.3KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Problemen met bereikbaarheid Sticky Opgelost

De storing van donderdag is opgelost. Heb je op dit moment nog problemen met bereikbaarheid? Dan kan een reboot van je telefoon de oplossing zijn. Dit doe je door het toestel te herstarten of even de ...

Vodafone Info door Community Developer
  • 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

Verdeling van bundel Red Together Alleen-lezen Opgelost

Als ik een Red Together abonnement heb, en een Red Together Extra, hoe zit het dan met de onderlinge verdeling van de totale databundel?Ik weet dat ik dit per nummer "toe kan wijzen". Maar is het verp...

Verlaging tarieven bellen naar EU nummers in het buitenland per 1 mei Alleen-lezen Onopgelost

Vanaf mei 2019 verlagen we voor onze klanten de tarieven voor bellen en sms'en vanuit Nederland naar EU nummers in het buitenland. Dit geldt zowel voor abonnement als prepaid. In mei 2017 hebben we Ro...

Sharon door Community Developer
  • 3522 Topics
  • 213 Oplossingen
  • 439 Likes

Combi Vodafone en Ziggo, zijn er nog meer mensen met problemen?! Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een ziggo en vodafone abonnement.Daarmee zou ik recht hebben op diverse extra's waaronder bijvoorbeeld een extra zenderpakket.In middels ben ik 8 weken bezig om dat te regelen maar schijnt maar...

wachtwoord Alleen-lezen Onopgelost

hallo,ik wil mn wachtwoord veranderen omdat ik de oude kwijt ben op de vodafone app,maar als ik hem wil veranderen krijg ik een mail met de link om mn wachtwoord te veranderen,maar als je daar op klik...

rtothej door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Activeringslink werkt niet Alleen-lezen Opgelost

We hebben al diverse pogingen gedaan om account via de app op ipad te activeren maar blijft steeds hangen bij het aanklikken van activeringslink

Website via Vodafone 4G niet bereikbaar Alleen-lezen Opgelost

De website www.synology-forum.nl is via 4G van Vodafone niet bereikbaar.Andere mobiele netwerken hebben er geen problemen mee.Ook via een vaste vaste verbinding geen problemen om deze site te bereiken...

Facturen per post Alleen-lezen Opgelost

Hoewel ik in MyVodafone heb ingesteld alleen rekeningen online te willen ontvangen krijg ik sinds jaar en dag toch maandelijks een factuur per brief in de brievenbus. Is dat niet een beetje zonde van ...

SMS Alleen-lezen Opgelost

Ik werd ge sms't via het vodafone nummer maar ik denk dat het een hacker is

Gratis data Alleen-lezen Opgelost

Ik ben momenteel in het buitenland. Heb extra 2 GB gekocht naast mijn normale 4bgb. 6 GB dus13 april voetbal gekeken tijdens de gratis data dagen. Vanmorgen is al m'n beltegoed op.....

Weerinformatie Alleen-lezen Opgelost

Hoorde dit nr ooit eens bij de vodafone weerinformatie?+31 6 54 54 54 60

Vja597 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Blokade Alleen-lezen Opgelost

B heb vandaag 1 rekening betaald in plaats van 2,dat kan ik pas de 26ste.heb AOW.mijn man ligt doodziek in ziekenhuis en kan hem niet bellen,ik kan er niet heen omdat ik zelf ook ziek ben.mijn man is ...

inejan door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Inloggen in de app 'my vodafone' Alleen-lezen Opgelost

Het lukt mij niet om in te loggen in de app. Er ging iets verkeerd bij het aanmaken van een nieuw account en nu kom ik niet meer verder. Telkens komt het scherm 'Bevestig je nieuwe account', waarbij i...

Ziggo korting Alleen-lezen Opgelost

Ik heb mijn eerste factuur binnen van de maand Maart (gedeeltelijk) en de maand April. Over die 2 maanden heb ik geen Ziggo korting ontvangen. Het gaat dus om totaal €10,-. Wordt dat verrekend met de ...

Sul door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Friends & Family actiecode Alleen-lezen Opgelost

Ik heb via een collega van mij een F&F actiecode per mail ontvangen. Bij navraag blijkt dat ik geen gebruik kan maken van deze code. Volgens de medewerker gaat het om friends & family, dus niet voor m...

Densan8 door Meedenker
  • 11 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Mag deze info wel op de community?TopicGeplaatst door: Aadbroer

Energieboy door Super Expert
  • 9468 Topics
  • 2998 Oplossingen
  • 2111 Likes

Data werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

De gratis data van 13 en 14 april werkt niet bij mij? Kan ik hier iets aan doen

Yecika door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan niet inloggen in My Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone,Ik heb net Amy Vodafone op een nieuwe telefoon gezet en nu weet ik mijn wachtwoord niet meer. Geen probleem ik krijg netjes een mail om mijn wachtwoord te resetten maar de link brengt m...

Kef door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

3 multi SIM op 1 abonnement/telefoonnummer? Alleen-lezen Opgelost

Hallo, ik heb op dit moment een multi sim met 2 sim kaarten voor hetzelfde telefoonnummer. Kan ik deze uibreiden naar 3 en/of 4 simkaarten voor hetzelfde nummer?

Marty2 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen