larshtcone

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Camara HTC one

Hallo, mijn camara stelt niet meer scherp als ik een foto verder wil maken dan 30 cm. Gebruik mijn camara vaak maar zo heeft het geen zin. Lees dat het vaker voorkomt bij HTC one. Maar ben niet verzekerd en wil niet voor de reparatie kosten opdraaien. Omdat ik hier niks aan kan doen. Weet wel dat mijn telefoon een keer zo warm was dat ik hem niet kon vast houden, misschien dat het daardoor is gekomen. Hoop snel antwoord. Gr Lars
6 Reacties 6
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
Heb je je bootloader geunlocked, zo nee heb je sowieso gewoon garantie, als je dat wel hebt gedaan, gewoon ff s-offen en dan kan je je bootloader locken op zo'n manier dat HTC er niet achter kan komen dat je ooit geunlocked hebt en ze je gewoon garantie moeten geven.

Herstart even en hou de power + volumeknop laag ingedrukt (of was het nou omhoog), je komt dan in de bootloader. Wat is je hboot versie (het mooiste is als die nog 1.44 is), is de bootloader locked, unlocked of relocked , s-on of s-off en zie je evt tampered staan?
larshtcone
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hij is locked, hboot staat op 1.55 en s- on
larshtcone
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maar omdat ik reparatie service had gebeld en die vroegen of ik verzekerd was anders zouden er onderzoek kosten in rekening worden gebracht en de kosten voor de reparatie. Heeft helemaal niet over garantie gehad. En zit daar niet op te wachten
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
je moet gewoon teruggaan naar de winkel waar je je telefoon hebt gekocht, dit moet gewoon kosteloos gerepareerd worden, onder garantie
larshtcone
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank u wel voor u snelle antwoord. Het is trouwens de aan/uit knop + volume omlaag dus u had gelijk
larshtcone
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maar zou ik echt specifiek naar de Vodafone winkel moeten gaan waar ik hem heb gekocht of maakt het niet uit bij welke Vodafone winkel.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic