Murat1461

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Buitenland

Hallo,ik ben al zes jaar klant bij vodafon duurste van wereld ik vind niet meer leuk waarom:ik ben vorige jaar met auto naar budapest geweest ik heb buiten bundel gekocht twee keer 11 euro alleen navigatie had ik aan gezet verder geen internet aan gezet die maand vorige jaar 240 euro betaald buiten bundel dat is niet waar want vodafone heeft nog steeds geen Antwoord dit jaar ook zelfde probleem ik heb allen maar bij google twee adres gezocht bij buitenlan dat was totaal vier minuut ben ik internet geweest dit kost mij ook 56 euro wat betekent dat niet normal ik ga nooit mee vodafon echt niet klaar
4 Reacties 4
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Murat1461 ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent van die rekeningen. Vooral omdat je het idee had dat je jouw toestel maar kort gebruikt had in het buitenland. Het punt is alleen dat we hier via het forum niet in jouw gegevens kunnen kijken. Daarom kun je het beste contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Ik begrijp uit je verhaal dat je over jouw eerdere rekening ook al contact hebt gehad en dat dit uitgezocht zou worden? De status hiervan kun je dan ook meteen navragen bij de klantenservice. 🙂
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Heeft het advies van nog kunnen helpen? We horen graag terug of het is gelukt.
Bij geen reactie de komende tijd zal het topic worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic