Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,162Oplossingen
  • 25KDiscussies
  • 71.4KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Alle topics

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

Vodafone Info door Community Developer
  • 300 Topics
  • 25 Oplossingen
  • 214 Likes

Wallet app gebruikt gemiddeld 350MB RAM Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone, Sinds een aantal dagen maak ik gebruik van de Vodafone Wallet app. Nu ik mijn NFC simkaart heb kan ik overal contactloos betalen met mijn telefoon. Ben hier erg blij mee! Helaas kwam i...

JossiEnd door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 14 Likes

Ingaan abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Nu zou mijn nieuwe abonnement moeten werken…… maar niet dus, lekker begin zeg maar

Henry1110 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Al 1,5 dag niet bereikbaar door vodafone fout Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Ik wil datiemand van vodafone per email contact met mij opneemt. Ben al 1,5 dag niet bereikbaar door vodafone fout, dit is toegegeven maar ik wil nu echt bereik hebben. Heb morgenochtend mega bel...

r201515 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

nickname veranderen Alleen-lezen Onopgelost

Hey guys,Aangezien er nu ook een mooi rood logootje bij mijn naam staat wilt ik graag de mogelijkheid om mijn nickname aan te kunnen passen naar mijn voornaam. Ziet er dan toch weer net iets professio...

Nevets86 door Expert
  • 5447 Topics
  • 253 Oplossingen
  • 785 Likes

Problemen met opladen Galaxy S6 Alleen-lezen Onopgelost

Na een aantal dagen in het bezit te zijn van een Galaxy S6, stopte de functie: Snel Opladen, zodra ik mijn toestel aan de originele meegeleverde lader legde. 2 dagen later laadde hij helemaal niet op....

Oh-Jah door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Duo simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Is het mogelijk om voor mijn abonnementj een 2e simkaart voor in de auto te bestellen (alleen bellen en sms) ? Kan iemand mij verder vertellen hoe dit dan werkt, kunnen ze bijvoorbeeld naast elkaar ge...

Factuur mei en juni 2015 Alleen-lezen Onopgelost

De facturen van mei en juni zijn op 1 dag geincasseerd tw op 16 juni. Hoe kan dit?Er is in mei niets geincasseerd. Ik zie ook dat mijn maand bedrag is verhoogd van 15,00 naar 31,52. Hoe is dit mogelij...

Brie1968 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

simkaart kan niet geactiveerd worden Alleen-lezen Onopgelost

hallo, ik ben nieuw op dit forum. Sinds 22 april kan ik niet meer bellen. het lukt Vodafone niet om de simkaart te activeren. het blijkt een technische storing te zijn. ondertussen is het 13 juni en i...

wils door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Treffen van een betalings regeling Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Een tijdje terug is mijn toestel geblokeerd omdat ik achterloop met een betaling, nu heb ik een brief ontvangen waarin staat dat ik binnen 10 dagen moet betalen. Nu was dit in de eerste instanti...

kapherbar door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

nano simkaart nodig. Hoe verkrijgen? Alleen-lezen Onopgelost

Beste mensen, Ik heb een HTC one aangeschaft en dien een nano simkaart te hebben hiervoor. Ik heb nu een iphone 4 waar een micro sim inzit. Hoe kom ik aan een nano-sim, wat zijn de kosten en de wachtt...

blastaway door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Galaxy Note 4 niet leverbaar Alleen-lezen Onopgelost

Dat is nog niets! Mij wordt al 5 weken volgehouden dat de Note niet leverbaar is. Op de site staat direct leverbaar en na een telefoontje aan afdeling verkoop kreeg ik ook te horen dat de Note op voor...

Keekie door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Galaxy Note 4 Direct leverbaar (NIET DUS) Misleidende informatie!! Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik zie dat de Samsung Galaxy Note 4 nog steeds als direct leverbaar staat op de website?? 20 Oktober heb ik gebeld met vodafone klantenservice met de vraag of de note 4 op voorraad was. Ja die ...

RobbinD door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 26 Likes

Niet aangemeld bij netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds 3 weken een samsung galaxy S6Ik werd net gebeld en toen deed die het gewoon en even later was mijn hele verbinding weg.Heb de simkaart er al uit gehaald, heb de telefoon al helemaal leegg...

Samsung s6 geen netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb sinds gister een samsung galaxy s6 met een Vodafone abonnement alleen nou zegt de telefoon: geselecteerde netwerk(vodafone nl) niet beschikbaar. Ik kan ook niet handmatig invoeren dan sta...

Met prepaid voor langere tijd in het buitenland Alleen-lezen Opgelost

Beste lezer, Ik ben sinds eind oktober 2014 in het buitenland en heb ervoor mijn abonnement in prepaid omgezet. In maart liep mijn laatste prepaird tegoed af. De teller stond op precies nul komma nul ...

abigaelb door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Status klacht Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb 25 januari een abonnement met een iPhone 6 afgesloten. Het toestel beviel niet en ik heb het na een paar dagen teruggestuurd. Het toestel is een paar maanden kwijt geweest maar uiteindel...

jjjwww door Meedenker
  • 14 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Weigering nummerbehoud Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Ik ben momenteel van vodafone (was voormalig blykgebruiker) naar simyo overgestapt. Nu was ik bezig met een nummerbehoud.Maar nu krijg ik bericht dat de aanvraag voor nummerbehoud is geweigerd....

Telefonisch overeenkomst Alleen-lezen Onopgelost

Vodafone heeft mij afgelopen woensdag (10-06-2015) een aanbieding gedaan voor het verlengen van mijn abonnement. Zij hebben mij hier telefonisch voor benaderd. Zodoende heb ik telefonisch overeenkomst...

dani82 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

S3 schakelt uit bij niet gebruik Alleen-lezen Onopgelost

Hoi Mijn Samsung S3 schakelt automatisch uit als ik enige tijd de telefoon niet gebruik, al na ongeveer 1 a 2 uur. Dit gebeurd ook als hij aan de lader ligt. Opstarten gaat daarna op de normale wijze,...

Huub1 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Lollipop op de Xperia Z3 compact Alleen-lezen Onopgelost

Via Twitter een vraag gesteld : Wanneer kunnen we deze nu eindelijk verwachten? http://blogs.sonymobile.com/2015/03/16/starting-our-android-5-0-lollipop-rollout-xperia-z3-xperia-z3-compact/ Met als an...

MartijnG door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen