Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes

Verlenging abonnement

Hallo,

Is het verplicht om bij een verlenging een legitimatiebewijs te laten zien? Ik ben zelf niet thuis aankomende dagen, kan een familielid mijn pakketje dan ontvangen?

Heb gezien dat dit bij andere providers wel mogelijk is, maar over Vodafone is er voor mij geen duidelijkheid.

Groeten
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Klopt, dat is ook niet nodig bij een verlenging! Die handelingen zijn alleen nodig bij een nieuwe aansluiting, om na te gaan of het juiste bankrekeningnummer gekoppeld is en te verifiëren dat jij ook de eigenaar van die rekening bent. Bij een verlenging is dat al gecheckt en is dat dus niet meer nodig.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Arsance
topicstarter
Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
?
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Arsance , ik zie dat er nog niemand reageerde op je topic. Bij een verlenging is het niet per se nodig dat je het toestel zelf in ontvangst neemt. Een familielid kan het pakketje dus voor je aannemen.
Arsance
topicstarter
Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Bedankt! En hoe zit dat met de €0,01 die ik moet pinnen? Of is dat ook niet nodig bij een verlenging?
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Klopt, dat is ook niet nodig bij een verlenging! Die handelingen zijn alleen nodig bij een nieuwe aansluiting, om na te gaan of het juiste bankrekeningnummer gekoppeld is en te verifiëren dat jij ook de eigenaar van die rekening bent. Bij een verlenging is dat al gecheckt en is dat dus niet meer nodig.
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Mocht er binnen 48 uur geen nieuwe reactie komen, dan zullen we dit topic sluiten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic