CarlyDerks

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Buitenland: buiten bundel snel internetten

Hallo,

Ik zit voor een traineeship 4 maanden in Luxemburg en gebruik nu al ongeveer 2 weken buiten mijn bundel internet voor o.a. whatsapp met de restrictie voor de beperking van mijn achtergrondgegevens zodat ik niet veel data gebruik. Eerder afgelopen 2 weken was mijn internet dan gewoon snel en wanneer ik op whatsapp klikte, haalde mijn telefoon meteen de appjes binnen die ik had gemist toen mijn mobiele gegevens uitstonden. Maar sinds gisteren is dat ineens heel traag geworden en werkt het soms niet terwijl ik mijn mobiele gegevens wel aan heb staan. Ik moet dan een aantal keer mijn mobiele gegevens aan en uit zetten of al mijn actieve applicaties sluiten voordat het wel weer gegevens binnenhaalt en ik dingen kan versturen.

Hoe zou ik dit kunnen oplossen?

Alvast bedankt,
Carly
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Dit kan met verschillende dingen te maken bijvoorbeeld als je bijna het limiet hebt bereikt (aan te passen via my vodafone of de klantenservice).
Aanmelding op het netwerk (klantenservice kan dit controleren).
Of er eventueel een storing is of de dekking is daar minder. Dit kunnen wij helaas niet controleren. Het enige wat je kunt doen is handmatig een ander netwerk selecteren.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
CarlyDerks, ervaar je hier nog steeds problemen mee of is het inmiddels opgelost? We horen het graag van je.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic