Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,256Oplossingen
  • 1,693Discussies
  • 77.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

email blijft geluidmelding geven, terwijl alles is uitgezet Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Mijn email blijft bij binnenkomst van een mail een melding geven met geluid.Hoe kan ik dit uitzetten?Ik heb al bij de instellingen van de mail, bij algemene voorkeuren, alle emailmeldingen uitg...

Brecht door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geen 4g met nieuw abo Alleen-lezen Onopgelost

ik heb mijn abonement laten verlengen en een nieuwe iphone 6s ontvangen. ik heb echter nog geen 4g ontvangen terwijl iedereen om mij heen op verschillende locatie wel 4g heeft.Bij de klantenservice ze...

renegade door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Prepaid opzeggen Alleen-lezen Onopgelost

Kan iemand mij vertellen hoe ik zo snel mogelijk mijn prepaid bij vodafone opzeg ? Alvast dank !

embezon door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Minder GB gekregen Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een abonnement van Vodafone Red super vanaf 15 november. Hier zou ik 6+1 GB krijgen maar heb maar 3+1 GB gekregen. Hoe kan ik dit oplossen?

Ragna88 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement opzeggen na 1 jaar Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Mijn vraag luid als volgt; Ik heb in september 2014 een abonnement afgesloten bij Vodafone met een Samsung S5.Nu zitten we inmiddels in november 2015 en ik ben er echt totaal niet meer tevreden...

Vodafone verlengen Alleen-lezen Onopgelost

Het is bijna zover, bijna kan ik mijn abonnement verlengen en een nieuw toestel erbij nemen.Echter viel me wel één ding op.Verlengen bij Vodafone is in meerdere gevallen duurder dan een nieuwe klant w...

MB kosten na vodafone app werkzaamheden. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Zaterdag t/m maandag hebben jullie werkzaamheden aan jullie vodafone app gehad.Maandag 23 november, keek ik op de vodafone app zag ik 17 euro buiten de bundel aan MB.Ik heb contact met jullie op...

HTC One A9 Alleen-lezen Onopgelost

Hi, is er iets bekend over wanneer de HTC One A9 beschikbaar zal zijn via Vodafone?

milouvl door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

niet meer in kunnen loggen op my vodafone Alleen-lezen Onopgelost

ik ben heel de avond op my vodafone bezig geweest om er voor te zorgen dat mijn partner ook met eigen gegevens kon inloggen op my vodafone om haar te goede te kunnen zien. van wege dat ze een abonemen...

rjvdaa door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement Prijzen in Spanje vergeleken met Nederland Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben net terug van een vakantie in Spanje en ben daar in een Vodafone winkel geweest om een abonnement voor iemand daar af te sluiten. De abonnementen waar keuze uit was waren: red m, red L en red X...

HTC one M8 wifi Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Sinds wij thuis zijn overgestapt naar een nieuwe provider kan ik op mijn telefoon via de wifi geen afbeeldingen, video's, websites en apps open. Berichten via whatsapp ontvangen lukt wel(geen f...

Huawei Nexus 6P Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, sinds vandaag heb ik een nexus 6p maar helaas kan ik dit toestel niet vinden om mij aan te melden voor internet en mms. Het lijkt er op dat ik wel gebruik kan maken van internet maar het is toc...

valentin door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mobiele telefoon service in Amsterdamn en Reykjavik Alleen-lezen Onopgelost

Vergeef mijn grammatica. Ik ben met behulp van Google vertalen in het Nederlands.Ik ga reizen in Amsterdam en Reykjavik. Ik merkte dat Vodafone biedt mobiele telefoon service op beide locaties. Als ik...

Excacte datum van abbo zien? Alleen-lezen Opgelost

Helaas ben ik het contract blaadje kwijt geraakt..Heb beetje op my vodafone gekeke maar kan sit niet terug vinden.En ik weet ergens in januari ben ik ervan af en ok wil geen bbo meer moet ik dit opzeg...

Jamal004 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geen en slecht netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Vodafone, Ik heb sinds een half uur geen netwerk in de omgeving van 't Harde. Sporadisch is de verbinding even een paar seconden terug met 1 streepje en 2G maar zodra ik weer iets wil doen of kl...

Joram77 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Oplichters!!!!!!!!!!!! Alleen-lezen Onopgelost

Neem je een abonnement van Vodafone.PAS OP!! je komt er nooit meer van af!!!Al een aantal keer doorgeven dat ik hem wou opzeggen (zomer 2015 begonnen met opzeggen).Nu een aantal maanden verder nog ste...

Mark1991 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone Smart 4 Power: Wanneer update naar Android 5/6? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, vorig jaar rond deze tijd werd er geadverteerd met de Vodafone Smart 4 Turbo en Power. Zelf ben ik in het bezit van een Smart 4 Power: een leuk toestel dat voor een leuke prijs ook 4G en NFC aa...

Prototype door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Leentoestel zonder vervanged toestel sevice? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Op dit moment heb ik een vodafone red - d abbonoment met garant. Ik wil mijn toetsel laten opsturen voor reparatie, Echter heb ik niet de vervangende toetsel service. Kan ik alsnog tegen aanbet...

waardeloze bestelling via medewerker Alleen-lezen Onopgelost

beste allemaal, ik heb een klacht over de manier van bestellen via de telefoon!!!!Hier mijn verhaal dat ik per klachtenformulier heb ingevuld.Ik heb bij elkaar wel 1,5 uur aan de lijn gehangen met div...

glibbert door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen