Rene_k

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw VF abo + nieuw toestel -> Nieuwe SIM in oude toestel, nieuw toestel met oude Vodafone SIM

Hoi,
Ik sta op het punt een nieuw abonnement af te sluiten met daarbij de iPhone 6. De SIM van het nieuwe abonnement wil ik gaan gebruiken in mijn oude telefoon. De nieuwe iPhone 6 wil ik gaan gebruiken met mijn oude Vodafone SIM. Kan dat?

Dus:
Nieuwe VF SIM in oude toestel;
Oude VF SIM in nieuwe toestel.

Hoor graag!
Dank alvast!


Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Yes, dat klopt, Maar de Iphones zijn sinds de 3gs simlock vrij 🙂

Bekijk in context

5 Reacties 5
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Rene,

Een gedeelte van jouw vraag kan ik wel beantwoorden. Iedereen krijgt bij een nieuw Vodafone abonnement een Vodafone drie-in-één-SIM-kaart. Dat is dus een NANO-SIM-kaart met twee plastic adapters. Één plastic adapter voor het plaatsen in een slot voor een MICRO-SIM-kaart. Plus één grotere adapter voor het plaatsen in een slot voor regulier (normaal) SIM-kaart-formaat. Daarmee past jouw nieuwe NANO-SIM-kaart plus adapter in iedere smartphone en iedere mobiele telefoon die ooit is uitgebracht.

Het is mij onduidelijk of jij je huidige abonnement aanhoudt. En tevens is het mij onduidelijk welke SIM-kaart jij nu hebt. Daarom kan ik jouw vraag betreffende de huidige SIM-kaart voor jouw Apple iPhone 6 niet beantwoorden.

Succes!


Netwerker
Anonymous
Niet van toepassing
Als ik het goed begrijp wil je dus op beide telefoons beschikbaar zijn.
Wil je dat met 1 abonnement dan heb je een duo sim nodig. Dit betekent dat je een mobiel nummer hebt maar beide toestellen hiervoor kunt gebruiken. De duo sim kun je bestellen via de klantenservice of de winkel.
Wil je op je oude toestel een ander nummer dan dien je een nieuw abonnement af te sluiten.
Rene_k
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor de antwoorden! Fijn dat ook zo snel 😄 !

Mijn oude toestel is een iPhone 4, met een micro sim volgens mij, die zal ik door VF moeten laten vervangen door een Nano sim zodat deze in de iPhone 6 past. De nieuwe sim is een 3-in-1 dus past sowieso in de oude iphone 4. Helemaal helder!

Een ding nog voor de zekerheid: omdat ik 'binnen' Vodafone blijft speelt een sim lock geen rol. Correct? Ik kan dus, op voorwaarde dat de maat van de sim klopt, probleemloos mijn oude sim kaart in de nieuwe Iphone 6 stoppen, ook al hoort deze iphone 6 bij een ander VF abonnement.

Zo klopt ie he?

thanks guys.
Anonymous
Niet van toepassing
Yes, dat klopt, Maar de Iphones zijn sinds de 3gs simlock vrij 🙂
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic