Hoi
jeka Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
In je My Vodafone app (of online in je browser) kan je bij data analyse zien waaraan die kosten zijn gemaakt. Dan kan je ook zien waarvan die 2,- euro vandaan komen. Verder is het moeilijk te zeggen waaraan je deze hebt gebruikt omdat Vodafone vanwege privacy redenen niet kan zien waaraan die 2,- euro is uitgegeven.
Maar je kan wel zelf via My Vodafone zien wanneer die 2,- euro kosten gemaakt zijn en misschien dat je daaruit een idee kunt halen. Mocht je er toch niet helemaal tevreden over zijn, neem dan contact op met de
klantenservice van Vodafone, door ze te bellen, of door een
chat te starten. Eventueel kan je ze ook een privé bericht sturen via
Facebook of
Twitter.
Deze mensen kunnen in het systeem kijken maar kunnen je niet melden waaraan de kosten gemaakt zijn. Deze kunnen alleen bevestigen dat er kosten gemaakt zijn en misschien daar ook een uitleg over geven.
Succes en laat nog even weten wat je hebt gedaan en of je er ook antwoord op hebt.