Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,066Oplossingen
  • 1,445Discussies
  • 74KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Storing nog in den bosch Alleen-lezen Onopgelost

Ik ga andere provider pakken dit is niks gelukkig verloopt mijn abonnement in oktober af ik had al verlengt met nieuwe tel iphone 8 plus die ik vorige week zou krijgen en nog steeds niks van gekregen ...

Morayan door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Storing Alleen-lezen Onopgelost

Helaas nog steeds niet bellen hier in vierpolders. Opnieuw opstarten etc werkt niet. Is er al een echt einde van de storing in zicht?

Royke123 heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Royke123 heeft een reactie gerapporteerd met de reden:gdfgdfgTopicGeplaatst door: Serkan

Royke123 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nog steeds geen bereik Alleen-lezen Onopgelost

Vanaf 11.30 geen bereik

Jack3 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen telefoonverkeer mogelijk Alleen-lezen Onopgelost

Volgens de berichten is de storing opgelost. Echter kan ik nog steeds niet bellen. Telefoon opnieuw opstarten werkt niet, ook het handmatig aanmelden via 'instellingen' lukt niet?

Ruben1234 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Storing Apeldoorn Alleen-lezen Onopgelost

Geen bellen mogelijk. Wel laag internet. Aan en uit zetten helpt niet. Storing nog zeker niet voorbij.

Ik lees overal dat de storingen al verholpen zijn maar ik krijg in Den Haag nog steeds de melding;Netwerk niet beschikbaar -_-Enig idee wanneer de storing daadwerkelijk verholpen is?

Sabra door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Heb mijn telefoon al 3x opnieuw aangezet zoals gezegt in het bericht dan heb ik elke keer een minuut netwerk en dan wordt ik er weer uitgegooid is dit nog steeds door de storing

Cherinda door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Waarom stellen jullie dat de storing voorbij is terwijl dat zeker nog niet het geval is???

Kan niet bellen Alleen-lezen Onopgelost

As ik probeer te bellen blijft hij zeggen niet aangemeld bij netwerk. Ik heb alles gedaan wat jullie site zegt maar hij blijft dat zeggen. En ik moet echt bellen want ik weet nu niet waar ik mijn kind...

sokuiper door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ik heb al vanaf gisteren een probleem met bellen en internet op mij mobiel, omgeving Sneekik zou graag willen weten hoe of wat....en hoelang gaat dit nog duren. vriendelijke groeten Marco

Marco D door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Storing helemmal niet over.... Alleen-lezen Onopgelost

Niet opgelost zo als jullie melden"Update 13:15 Er is een korte onderbreking geweest van het signaleringsverkeer (wat zorgt voor routering van spraak, sms en dataverkeer). Tijdens deze onderbreking wa...

bobschoo door Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Nog steeds storing in Amsterdam Alleen-lezen Onopgelost

Op internet staat dat de landelijke storing van Vodafone is opgelost, maar dat is bij mij in Amsterdam nog steeds niet het geval. Ook het advies om de vliegtuigmodus aan en uit te zetten helpt niet

Storing niet over Alleen-lezen Onopgelost

Hoezo?Update 13:15 Er is een korte onderbreking geweest van het signaleringsverkeer (wat zorgt voor routering van spraak, sms en dataverkeer). Tijdens deze onderbreking was er tijdelijk geen verkeer m...

bobschoo door Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

De storing is nog steeds niet opgelost??

J.v. door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Ik kan nog steeds geen SMS versturen en hoe lang gaat het duren

Storing Heerhugowaard Alleen-lezen Onopgelost

Is er een storing in Heerhugowaard ?

ronhagman door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Netwerkproblemen Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan nog steeds niet bellen of gebeld worden. Ook niet na aan/uitzetten telefoon.

Payor door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

storing nog steeds niet voorbij Alleen-lezen Onopgelost

storing is hier in Amsterdam West nog steeds niet voorbij. Zeer frustrerend, communiceren met chatbot support. Kan mijn werk nu niet goed doen bij gebrek aan netwerk. ZZP'er in de stress, krijgen we n...

Miss Mix door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen