Daaaan.d

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Red Togheter (bijna dan)

Vriendelijke vrienden,
Helaas is het zover dat ik mij dan toch naar het forum moet begeven om het een en ander eindelijk duidelijk te krijgen, dus luistert en huivert over het volgende:

22-1: hartstikke vriendelijk gesprek gehad met de klantenservice medewerkster aangezien ik wil overgaan naar Red Togheter om te delen met mijn vriendin. Zij stapt over van T-Mobile en wil graag, zoals iedereen, haar eigen nummer behouden. Geen enkel probleem was ons mede gedeeld, de klantenservice medewerkster ging het in orde maken en de overstap zouden we op de mail bevestigt krijgen.
22-1 ietsje later: Bingo! Mail gekregen dat ze ging overstappen met nummerbehoud en als toetje het nieuwe contract voor mijn Red Togheter. Let op: ingangsdatum nieuw contract 19-5-2019.
23-1: De vodafone man zou de nieuwe sim-kaart van mijn vriendin komen brengen. Niet gekomen, helaas kan gebeuren geen ramp.
30-1: Nieuwe afspraak, helaas haalde ik het tijdstip niet. Iets met werken.
7-2: Nieuwe afspraak, dan eindelijk gelukt om de sim-kaart te krijgen.
22-2 Verliep het contract van mijn vriendin bij T-mobile en dan zouden wij gelijk gebruik kunnen maken van de sim-kaart van Vodafone. In de avond gelijk getest maar er bleef maar staan: Geen service. T-mobile bereik zou wegvallen, geen bereik meer. Dit stond ook in de sms'jes die ze kreeg van T-mobile.
23-2 Nog steeds bereik met T-mobile en de klantenservice gebeld. Advies van de klantenservice: 2x de telefoon aan en uitzetten dan zou het werken.
26-2: Nog steeds bereik met T-mobile; klantenservice nogmaals gebeld. Ze konden het in het systeem zien dat ik inderdaad een 2e sim-kaart heb aangevraagd maar waarom die het niet deed had ze geen idee (ze was zeer aardig, dat wel) maar daarna toch geadviseerd de telefoon 2x aan en uit te zetten. Ze ging er een melding van maken in het systeem.
28-2: Je raad het nooit! Nog steeds bereik met T-mobile. Wederom klantenservice gebeld en opnieuw vriendelijk geholpen maar ze zag wel dat er een melding van was gemaakt maar wat er in stond was niet compleet duidelijk. Verhaal weer uitgelegd en opnieuw zou er een melding van worden gemaakt na paar keer navraag gedaan te hebben.
4-3: Dag 10 'zonder' contract, T-mobile is een volhouder. Nog steeds contact. Klantenservice gebeld of er ondertussen antwoord was. Weer geen duidelijk antwoord hoe dat kon MAAR er ging een case aangemaakt worden waarom het nummer overzetten niet goed was doorgekomen. Ik kon zelfs de case 'tracken' op mijn eigen Vodafone app. Natuurlijk werd ik emotioneel dat we er bijna waren en het verlossende antwoord er aan kwam. Inderdaad kreeg ik dit keer een mailtje dat er een case was aangemaakt
11-3: CASE GESLOTEN, maar het bereik van T-mobile gaat stevig door. Fijne mail om te ontvangen op het einde van de dag. Hoopvol ging ik naar de app om te kijken wat het antwoord was van de operator of technicus van Vodafone.
Nu spreek ik geen computers maar: dVeldWaardex_9_830_1x_9_830_2x_9_830_3x_9_830_4x_9_830_5x_9_830_6x_9_830_7 lijkt me niet een heel gezellig antwoord om te krijgen met de afgesloten case.

En nu zijn we hier, 19-3 met ontzettend goed bereik nog van T-mobile, zonder enige vorm van antwoord of idee hoe nu verder.

Verlos mij en zou graag een heeeeeel duidelijk antwoord willen hoe nu verder en wat ik kan verwachten, en dan het liefste zonder dat ik nog meer moeite moet doen dan ik tot nu toe heb gedaan.

Dank alvast!

Daan

Case nummer: *****, de rest van mijn info kunnen jullie er denk ik dan wel bij zoeken.
4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Daaaan.d

Allereerst welkom op de Community!
Als ik jouw ervaring zo lees, kan ik mij heel goed voorstellen dat je er klaar mee bent en een duidelijk antwoord en oplossing wilt hebben.
Ik begrijp uit je bericht dat het een en ander niet goed is gegaan met het overnemen van je nummer naar ons en dat dit een langlopend issue is.
Kun je ons hierover een bericht sturen via Facebook of Twitter? Een chat starten mag natuurlijk ook.
Via de Community heb ik helaas geen toegang tot systemen, klantgegevens en cases ivm privacy redenen. Hierdoor kan ik je via hier niet verder helpen ook al zou ik dit heel graag willen.
Ik hoop voor je dat het snel is opgelost!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je contact gehad met mijn collega's Daaaan.d en hebben zij het kunnen oppakken of oplossen?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer, topic nu gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic nu gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic