De snelste manier om een blokkade te verwijderen is via de klantenservice
VAnuit hier kunnen wij niet in de systemen. Dit is omdat hier ok andere forumgebruikers reageren die gewoon klant zijn. Dit is om jouw privé gegevens tevens ook te beschermen.
Ik heb je bericht ontvangen, echter ik ben geen moderator/ operator maar gewoon een medewerker.
😉 wie weet in de toekomst ????
Zoals je merkt heb ik zojuist op je privé bericht gereageerd. Maybe wat later dan dat je in gedachten had, echter hebben wij ook weekend etc.
Allereerst raad ik eens aan om te kijken of de software van de singel nog klopt.
https://www.vodafone.nl/zakelijk/support/internet/software-en-downloads.shtmlDaarna raad ik je aan om de instellingen te doorlopen via
https://handleidingen.vodafone.nl/web Werkt dat ook niet dan raad ik je aan om contact op te nemen met mijn collega's van de klantenservice. Zij kunnen zien hoe de simkaart zich aanmeldt. Een blokkade erop staat etc.