AngeliqueZ

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung galaxy s6 home button werkt niet

Sinds een paar uur doet het home knopje het niet meer. Ik heb het toestel een aantal keer opnieuw opgestart, maar helaas nog niks. Iemand een idee waar dit aan kan liggen en hoe ik het kan oplossen?
7 Reacties 7
Anonymous
Niet van toepassing
Ai ,

Dat is inderdaad behoorlijk vervelend! Wat je kunt proberen is een back-up te maken. Vervolgens zet je het toestel terug naar fabrieksinstellingen. Mocht dit niet helpen dan ben ik bang dat je toestel gerepareerd dient te worden.
In my Vodafone kun je zien of je een verzekering en vervangend toestel service hebt afgesloten
Voor meer informatie kun je hier terecht: https://www.vodafone.nl/support/toestel/je-toestel-laten-repareren.shtml

Laat je me weten of het verholpen is met het terug zetten naar fabrieksinstellingen?
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
AngeliqueZ , heeft het nog geholpen om het toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen, zoals Steven- je aanraadde?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
AngeliqueZ Is het nog gelukt? Bij geen reactie zal dit topic binnen enkele dagen worden gesloten.
AngeliqueZ
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi! De knop werkt ondertussen weer! Niet naar fabrieksinstellingen gezet. Maar ik heb het idee dat mijn zoon op telefoon heeft gekwijld (oepsie) en dat daardoor de knop het niet meer deed. Dus 2 dagen en nachten in rijst gelegd en alles doe het weer. Top!
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te horen
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
AngeliqueZ , haha, die telefoons van tegenwoordig functioneren niet optimaal als bijtring helaas! 😉 FIjn om te lezen dat het probleem inmiddels verholpen is. We hopen je nog eens terug te zien op het forum! 🙂
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic