Hoi @Meneer1977
Welkom op de Vodafone Community.
Logisch dat je op voorhand wil weten waar je aan toe bent, maar ik moet je teleurstellen. Op voorhand kan ik hier niet 123 een concreet antwoord op geven. Een aantal opties die we kunnen blokkeren zijn: Data en gesprekken buitenland, 0800 /0900 nummers, Contentdiensten en Data verbruik. Maar bij een betaalregeling kan er weer meer geblokkeerd worden zoals bijvoorbeeld, inkomende oproepen, uitgaande oproepen, geen data, allebei.
Op het moment dat een betaling te laat is en er is geen afspraak gemaakt, dan volgt sowieso een blokkade. Ben je de blokkade voor en wil je een afspraak maken met betrekking tot het betalen, dan kunnen we met iedere klant meekijken naar wat er precies mogelijk is. Factoren die hierbij meespelen is natuurlijk de hoogte van het openstaande bedrag, de hoogte van de maandelijkse facturen en wat de klant graag zou willen. Om die reden kunnen we vooraf dus geen specifiek antwoord geven en wordt je dus gebeld na het invullen van het formulier.